سر مربی تیم بسکتبال فولاد ماهان با اشاره به ترکیب خوب تیم برای جام باشگاه های آسیا به قطعی نبودن حضور کامرانی در مسابقات اشاره کرد و گفت: وضعیت کامرانی شنبه قطعی می شود.

محسن صادق زاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در مورد داشتن بهترین ترکیب ممکن برای جام باشگاه های ‌آسیا توضیح داد: بهترین ترکیب ممکن برای ما حضور تمام ملی پوشان مورد نیاز بود. علاقه زیادی به حضور بازیکنان مثل صمد و آفاق داشتیم که شرایطی مثل آسیب دیدگی اجازه این کار را نداد اما حالا هم با حضور حامد حدادی و مهدی کامرانی در رأس بازیکنان و ملی پوشان بومی مثل آرن و اوشین ترکیب بسیار خوبی داریم که از آن خوشحالیم.

وی ادامه داد: البته هنوز حضور مهدی کامرانی در جام باشگاه ها قطعی نیست و تا روز شنبه در جلسه با ساکت  مدیر عامل باشگاه، آمدن وی به اردن قطعی می شود.

** کامرانی حرفه ای عمل کرد

 سرمربی فولاد ماهان در مورد کامرانی اشاره می کند: کامرانی با وجود مشخص نبودن شرایط، دیروز به تیم ما ملحق شد و رفتاری کاملاً حرفه ای داشت از طرفی حامد حدادی هم از روز شنبه در کنار سایر بازیکنان قرار گرفت.

 وی در مورد گروه بندی ماهان در جام باشگاه ها گفت: بحث مرحله گروهی یک طرف و موضوع مرحلۀ حذفی در طرف دیگر اهمیت دارد. برای ما مهم است که با جایگاه خوب در مرحله مقدماتی برای مرحلۀ حذفی به تیم آسانتری برخورد کنیم تا صعود راحت تری داشته باشیم. گروهمان هم با حضور تیم های اردن و بحرین، گروه بدی نیست.

** از دیروز با 12 نفر کامل تمرین کردیم
 

صادق زاده تصریح کرد: ما از روز گذشته با ترکیب کامل 12 نفر اعزامی تمرین خود را آغاز کردیم. زمان بسیار محدودی تا جام باشگاه ها داریم و هر چند بازیکنان به خاطر مسابقات قبلی آمادگی جسمی خوبی دارند اما بحث هماهنگی اهمیت زیادی دارد. باید بازیکنان را در قالب تفکرات تیمی هماهنگ کنیم البته این بازیکنان کاملاً حرفه ای هستند و توانایی تطبیق دادن خود با شرایط را دارند.

 سر مربی فولاد ماهان با اشاره به اینکه سعید ارمغانی دستيار وي در جام باشگاه ها امروز به اصفهان رسید، در مورد شرایط باشگاه و چگونگی تأمین اعتبار برای جام باشگاهها توضیح داد: من از این مسائل اطلاعی ندارم تنها موضوع مهم فعلی این است که باشگاه فولاد ماهان با قدرت در حال کار است. تمام تمرکز حال حاضر ما روی جام باشگاه های آسیا است و بعد از آن به بحث لیگ و ادامه کار می رسیم./آق

 

برچسب ها: حدادی ، بازیکنان ، ترکیب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار