مقامات استان ذي قار عراق اعلام کردند يک فروند هواپيماي خلبان عربستان سعودي بر فراز زندان ناصريه در اين استان به پرواز درآمده و از اين زندان که در آن تعدادي از تروريستهاي سعودي نگهداري مي شوند تصويربرداري کرده بود.نيروهاي عراقي اين هواپيماي کنترل از راه دور را منهدم کرده‌اند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني سوريه ،‌ در همین حال 70 تروريست در عمليات تأمين امنيت مرزهاي عراق با سوريه به هلاکت رسيدند و 2000 تروريست ديگر دستگير شدند. 
ناديا عبيدي خبرنگار شبکه سوريه در بغداد در گزارشي گفت وزارت کشور عراق اعلام کرد يک تروريست عضو گروهک دولت اسلامي در عراق و شام دستگير شد که هفت قبضه هفت‌تير به شکل خودکار با قابليت شليک يک تير به همراه داشت . وي در منطقه ديوان بغداد  دستگير شد.
مقامات استان ذي قار گفت يک فروند هواپيماي کنترل از راه دور سعودي رديابي شد که در اطراف زندان مرکزي ناصريه به پرواز در آمده بود .
1600 تروريست و زنداني در اين زندان حبس شده اند که برخي از آنها سعودي هستند.
استان دار ذي قار در بيانيه اي اعلام کرد اين هواپيما در ارتفاع پايين بر فراز زندان ناصريه پرواز و از آن تصويربرداري کرده بود اما پيش از ترک عراق به مقصد خاک عربستان سرنگون شد .
نيروي زميني عراق نيز اعلام کرد در عمليات تأمين امنيت مرزها بين اين کشور و سوريه 70 تروريست کشته و 2000 تروريست دستگير شدند که برخي از آنها سعودي هستند.
علي شبر از نمايندگان مجلس عراق از ائتلاف ملي در پارلمان عراق گفت : عربستان به طور مستقيم در سوريه مداخله مي کند. تعدادي از فرماندهان سرشناس سعودي در سوريه شناسايي شدند . عربستان در امور سوريه و عراق مداخله مي کند و به تروريستها اجازه مي دهد براي جنگ وارد  عراق و سوريه شوند.
از طرف ديگر اعضاي يک گروه تروريستي به يک خانه در منطقه عرب جبور در جنوب بغداد يورش بردند و صاحب خانه و همسرش و سه فرزندش را کشتند و گريختند .
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار