هزاران تن از مردم بحرین با برگزاری تظاهراتی در منامه خواستار پایان دیکتاتوری در کشورشان شدند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگارانبه نقل از شبکه تلویزیونی العالم ؛ یک راهپیمایی مردمی در منامه پایتخت بحرین با حضور هزاران تن از شهروندان این کشور در درخواست برای پایان دادن به دیکتاتوری در این کشور برگزار شد. هادی الموسوی از رهبران جمعیت وفاق ملی گفت مردم بحرین خواستار توقف فساد رسمی در این کشور هستند.

سلمان محمودی گزارشگر این شبکه در گزارشی در این زمینه با پخش تصاویری از راهپیمایی مردم بحرین گفت سرنگونی رژیم حاکم، همچنان خواسته اصلی انقلاب مردم بحرین است که اخیرا در چارچوب اعتراضات موسوم به «طوفان نافرمانی»، تشدید شده است این دور از اعتراضات از چهاردهم ماه جاری میلادی آغاز شده است. در منامه پایتخت بحرین هزاران تن از مردم با برگزاری تظاهراتی با شعار «تا طلوع آزادی» خواستار پایان دیکتاتوری در کشور شدند. مردم همچنان بر مسالمت آمیز بودن انقلاب و اعتراضات خود علیه رژیم پافشاری می کنند. 

شعارهای شرکت کنندگان در این تظاهرات بر ادامه قیام مردمی تا تحقق اهداف انقلاب تاکید دارد. شرکت کنندگان همچنین حمد بن عیسی آل خلیفه پادشاه بحرین را مسئول جنایاتی دانستند که حکومت علیه مردم مرتکب می شود.هادی الموسوی مسئول دایره آزادیها و حقوق بشر در جمعیت وفاق ملی بحرین تاکید کرد مردم خواستار توقف فساد رسمی در کشور هستند و می خواهند خود مردم منبع قدرت باشند. 

هادی الموسوی در سخنانی گفت: «مردم می خواهند مقامات کشور منتخب آنها باشند. این مردم می خواهند خود منبع قدرت باشند. این مردم می خواهند همه فسادهایی که رسما انجام می شود متوقف شود».

گزارشگر شبکه در ادامه افزود تظاهرکنندگان از سازمان های بین المللی خواستند برای نجات این مردم از تعرضات و مظالم حکومت تلاش کنند. آنها همچنین خواستار آزادی همه زندانیان شدند.رولا الصفار از فعالان سیاسی بحرینی گفت: «ما زنان، مردان و کودکان هم اکنون در این تظاهرات شرکت کرده ایم و به مبارزه خود در خیابانها تا آزادی همه زندانیان عقیده و بیان ادامه می دهیم».
گزارشگر شبکه افزود، در مقابل، نیروهای رژیم به سرعت اقدام به سرکوب تظاهرکنندگان با استفاده از گاز اشک آور کردند. این سیاست سرکوبگرانه ای است که مردم بحرین با تاکید بر ادامه راهپیمایی های مسالمت آمیز خود تا تحقق اهداف انقلاب خود با آن مواجه شده اند، که بیش از دو نیم سال است برای آن اهداف مبارزه می کنند.
برچسب ها: آل خلیفه ، بحرین ، خواستار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار