اردبیل/

منشأ گرانی اصناف نیست / اصناف سرداران جبهه اقتصادی هستند

رئیس سازمان صنعت‌، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: منشا گرانی‌ها بازار نیست بلکه برخی بی‌تدببری‌هایی است که در عرصه برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات آینده‌نگرانه باید مدنظر قرار می‌گرفت.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ ارژنگ عزیزی  در نشست روسای مجامع صنفی با رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل افزود: اصناف سرداران جبهه اقتصادی هستند که با رشادت‌های خود سعی دارند آثار تحریم استکبار جهانی به حداقل رسانده و آسایش و امنیت مردم را تامین کنند.

وی گفت: دشمن با هدف به تسلیم واداشتن نظام اقتصادی ما تحریم‌های بسیار سخت و نفس‌گیری را علیه جمهوری اسلامی ایران به کار گرفته تا چالش‌های جدی ایجاد کند که در این حرکت باید به هوش باشیم و اجازه ندهیم بی‌خود و بی‌جهت در تله دشمن گرفتار آییم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل همچنین افزود: اصناف همانند دوران دفاع مقدس تمام توانشان را بسیج کرده‌اند تا در جبهه اقتصادی ضمن کاستن از مشکلات و نارسایی‌ها، قدرت واقعی‌شان رابه نمایش بگذارند.

عزیزی گفت: بازا‌ر‌یان و اصناف استان اردبیل اکثراً از منصف‌ترین بازار‌یان کشورمان هستند که با سعه صدر با مردم همنشینی کرده و با درک حال و روز آنها سعی می‌کنند از گرانفروشی پرهیز داشته باشند.

وی در ادامه با اعلام اینکه اصناف به هیچ عنوان منشا گرانی نبوده و برتورم دامن نمی‌زنند، خاطرنشان کرد: ما امیدواریم با درک اهمیت و حساسیت جایگاه اصناف تلاش کنیم تا بیش از هر زمان دیگر مشکلات و نارسایی‌ها برطرف شود/س.

برچسب ها: اربیل ، منشا ، گرانی ، اصناف ، نیست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.