فرماندارشهرستان پردیس گفت: ما باید صنایعی مانند آب کاری و سایر صنایع آلاینده که مشکلات زیست محیطی ایجاد می کنند راساماندهی کنیم تا در نهایت در موضوع اشتغال زایی به مشکلی بر نخوریم .

ایرج بیگدلو در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد ضعف های موجود در شهرستان پردیس گفت: شهرستان پردیس از ساختاری خاص و مهم به لحاظ جغرافیایی و سایر مباحث تخصصی برخوردار است وقتی یک منطقه به شهرستان تبدیل می شود در همه زمینه ها به میزان افزایش جمعیت زیرساخت های آن هم باید رشد پیدا کند.

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد :به عنوان مثال با افزایش جمعیت و بارگزاری آن در مسکن های مهر به عنوان طرحی ماندگار در دولت نهم و دهم باید بارامنیتی این منطقه هم رشد خوبی داشته باشد با استقرار فرماندهی انتظامی شهرستان پردیس به این مهم دست پیدا خواهیم کرد در بخش کنترل بازار و کاهش مشکلات مردم در رابطه با تامین نیاز های اولیه خود اداره صنعت و معدن و تجارت را مستقر کردیم.

فرماندارشهرستان پردیس با اشاره به حمایت از صنایع آلاینده در شهرستان پردیس اضافه کرد:در کنار برسی مواردی در حوزه زیرساخت ها وقتی صحبت از اشتغال زایی به میان می آید باید صنایع مستقر در این شهرستان را هم با تامین نیاز های اولیه آنها مانند افزایش امنیت حمایت کردو این نوع حمایت هم باید در شهرستان پردیس از صنایعی که آلاینده هستند هم صورت گیرد.

بیگدلو در خاتمه اظهار داشت :ما باید از صنایعی مانند آب کاری و سایر صنایع که آلاینده هستند و مشکلات زیست محیطی ایجاد می کنند این صنایع را هم در گوشه ای ساماندهی کنیم تا در نهایت در موضوع اشتغال زایی به مشکلی بر نخوریم ./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.