مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان از کسب رکورد جديد توليد ماهانه در اين شرکت خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان، مرتضي آقاجاني در اين زمینه افزود: تلاشگران اين شرکت توانستند در مردادماه سال جاري به رکورد تولید ماهانه 91 هزار و 402 تن تختال که 5 هزار و 762 تن بیش از برنامه است، دست يابند.

وي با بيان اينکه در ماه قبل این مقدار85 هزار و 640 تن بوده تصريح کرد:رکورد بدست آمده رشد 7/6 درصدی در توليد ماهانه را نشان مي‌دهد.

مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان افزود: در 5 ماه گذشته به رغم تحریم ها و کمبود مواد اولیه توانستیم با تولید بیش از 422 هزار و 810 تن تختال علاوه بر دستیابی به اهداف برنامه تولید، بالاترین رکورد تولید ماهانه کارخانه را به دست آوردیم که در مدت مشابه سال گذشته 178 هزار و 27 تن تختال تولید شد و رشد 5/137 درصدی را نشان می دهد.

وی اظهار داشت: در حال حاضر تولید محصول تختال این شرکت از مرز 3 میلیون و 439 هزار و 299 تن و یک میلیون و 160 هزار 702 تن آهن اسفنجی از بدو بهره برداری تاکنون عبور کرده است.

آقاجانی افزود: این موفقیتها در ماه مبارک رمضان و اوج هوای گرم و شرجی،حاصل همدلی، باور یکدیگر و برنامه ریزی و تلاش صادقانه در فولاد هرمزگان است كه موجب دستیابی به ظرفیت اسمی فراتر از انتظار شد.

مدیرعامل شرکت فولادهرمزگان با بیان اهمیت تامین مواد اولیه بخصوص گندله عنوان کرد: تامین کنندگان مواد اولیه نیز باید خود را شریک در تولید بدانند و حیات خود را مرتبط با حیات فولاد کشور و صنعت حمل و نقل بدانند/س.

برچسب ها: اصفهان ، شرکت ، فولاد ، هرمزگان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.