مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی از افزایش 20 درصدی نرخ سرویس مدارس در خراسان رضوی نسبت به سال تحصیلی گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، محمدتقی فخریان دقایقی پیش در نشستی خبری با اعلام این خبر گفت: نرخ شهریه در سال تحصیلی 93-29 نسبت به سال تحصیلی گذشته با 20 درصد افزایش همراه بوده است که این مبلغ برای خودروهایی سواری با قدمت 15 سال و بیشتر، به میزان 8 درصد کاهش می یابد.

فخریان افزود: امسال 53 درصد شرکت اعلام آمادگی کردند که شش شرکت مربوط به اتوبوس رانی و 47 شرکت مربوط به تاکسیرانی است.

وی تصریح کرد: امسال هفت هزار و 436 خودرو به عنوان سرویس مدارس در خراسان رضوی فعالیت می کنند که این میزان نسبت به مهرماه سال گذشته 10 درصد افزایش داشته است و از این حیث، خراسان رضوی بالاترین سطح سرویس دهی را در استان های کشور داراست.

فخریان در بخش دیگری از سخنانش به کمک های اولیا به مدارس هوشمند اشاره کرد و افزود: اگر قرار باشد در مدارس از تجهیزات استفاده شود باید اولیا نیز در این زمینه به ما کمک کنند چون تا به حال هیچ کمک دولتی در بحث هوشمندسازی مدارس از سوی دولت انجام نشده است.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی ادامه داد: در حال حاضر سه هزار و 200 مدرسه هوشمند در خراسان رضوی داریم که در آنها حداقل امکانات اولیه هوشمند سازی وجود دارد اما در بخش تجهیزات به خصوص در مدارس فنی و حرفه ای و مدارس هوشمند با مشکل مواجه هستیم.

یادآوری می‌شود خراسان رضوی در ابتدای سال تحصیلی، 43 هزار کلاس درس وجود دارد که پذیرای یک میلیون و 101 هزار و 4 دانش اموز هستند./ز

برچسب ها: نرخ ، سرویس ، مدارس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.