حسین پارسایی، مهرداد رایانی مخصوص و سیدجواد روشن كار بازبینی و انتخاب آثار بخش فعالان تئاتر بیست و دومین جشنواره تئاتر سوره ماه را برعهده خواهند داشت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری بازبینی آثار متقاضی بخش "فعالان" بیست و دومین جشنواره‌ی سراسری تئاتر "سوره‌ماه" از روز شنبه- نهم شهریورماه 92- آغاز می‌شود.
با اتمام بازبینی آثار متقاضیان بخش "استعداد‌های جوان" بازبینی بخش "فعالان" از روز شنبه- نهم شهریورماه 92- طی پنج روز در تماشاخانه‌های مهر و ماه حوزه هنری انجام می‌شود.

حسین پارسایی، مهرداد رایانی مخصوص و سیدجواد روشن كار بازبینی و انتخاب آثار این بخش را برعهده خواهند داشت.

گفتنی است امسال برای اولین بار در جشنواره‌ی تئاتر سوره‌ی ماه، آثار هنرمندان جوان و كارگردانان با تجربه در دو بخش مجزای "استعدادهای جوان" و "فعالان" با دو تركیب داوری مستقل، ارزیابی و داوری خواهند شد. 

طبق سیاست‌های حمایتی جوانان در حوزه هنری، تعداد آثار "استعدادهای جوان" در جشنواره‌ی تئاتر سوره‌ی ماه بیشتر از آثار "فعالان" خواهد بود اما آن دسته از آثار متقاضیان "بخش فعالان" كه به جشنواره راه پیدا نمی‌كنند، فرصت حضور در جدول اجرای عمومی مركز هنرهای نمایشی حوزه هنری را خواهند داشت.

لازم به یادآوری است بیست و دومین جشنواره‌ی سراسری تئاتر سوره‌ی ماه به دبیری دكتر رحمت امینی، نیمه‌ی دوم مهرماه سال جاری در تهران برگزار می‌شود./ي2
برچسب ها: جشنواره ، تئاتر ، سوره ماه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار