آمریکا بزرگترین حمایت کننده، مشوق و برنامه ریز تروریست های بین المللی در سراسر جهان است.

به گزارش  خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان؛نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با گرامیداشت هفته دولت گفت:رجایی و باهنر مدت زمان زیادی برای خدمت رسانی به این ملت و کشور نداشتند، اما با وجود گذشت 31 سال از شهادت آنان، همچنان یاد ایشان در دل مردم نظام اسلامی ماندگار    است

حجت الاسلام خاتمی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه هر کسی برای رضای خدای تلاش کند در جامعه ماندگار می‌شود، افزود: شهید رجایی نیز برای کسب رضای خداوند متعال از هیچ کوششی فروگذار نکرد.

 وی با اشاره به ترور 17 هزار نفر در ایران توسط تروریست‌ها تصریح کرد:آمریکا بزرگترین حمایت کننده، مشوق و برنامه ریزی تروریست های بین المللی در سراسر جهان است .

 نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان با بیان اینکه دولت و مجلس عزم جدی برای خدمت دارند، اضافه کرد: ‌انتخاب وزرا با آرای بالا از خدمات مهم مجلس محسوب می‌شود.

حجت الاسلام خاتمی با اشاره به اتفاقات سوریه افزود: مقاومت مردم و مسئولان سوریه موجب شد تا نقشه حمله به این کشور توسط آمریکا رقم نخورد.

وی بیان اینکه مردم سوریه در دو سال گذشته به خوبی در مقابل تروریست های جنایتکار ایستادگی کردند خاطر نشان کرد: رزمندگان اسلام اجازه دخالت در امور سوریه را نمی‌دهند/س .


برچسب ها: آمریکا ، حامی ، تروریست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.