سرپرست تیم فوتبال فجر سپاسی شیراز گفت: در بازی مقابل صبا وضعیت تیم ما بد نبود اما داوری که برای این بازی انتخاب شده بود مناسب نبود و به حق داوری نکرد.

محمد عاری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: تیم فجر سپاسی در مقابل صبا بد کار نکرد اما داوری این بازی به تیم ما لطمه زیادی وارد کرد.

داور یک پنالتی مشکوک به نفع صبا اعلام کرد که با خوش شانسی ما این پنالتی گل نشد.

وی ادامه داد: دقیقه 89 روی جابر انصاری خطا شد اما داور پنالتی نگرفت و باعث شد بازیکنان تمرکز خودشان را از دست بدهند و تیم صبا دست به ضد حمله بزند و گل سوم را وارد دروازه ما کند.

وی افزود: مقابل صبا بازی با حاشیه ای را برگزار کردیم و هم بازیکنان داخل زمین و هم بازیکنان نیمکت نشین هیچ گونه حاشیه ای ایجاد نکردند به همین دلیل داور در حاشیه امنیت خوبی قرار داشته اما تحت تاثیر احساسات خودش قرار گرفته و داوری عادلانه ای انجام نداد.

سرپرست تیم فجر سپاسی در خصوص وضعیت آینده غلامحسین پیروانی گفت: پیروانی تلاش خود را کرده و در تیم فجر می ماند. وقتی بازیکنان وظیفه خودش را انجام نمی دهد و خواسته های سرمربی را انجام نمی دهد  و کار خودش را انجام می دهد به سرمربی مربوط نمی شود.

محمد عاری در پایان در مورد داوری های لیگ برتر در این چند هفته گفت: داوری ها در این چند هفته خیلی خوب نبوده است.

خصوصا برای تیم ما که در 2 بازی داوری قضاوت خوبی از داور مشاهده نکردیم.
تیم ما تیمی بی حاشیه است اما با این وضع داوری باعث می شوند وارد حاشیه شویم.

امیدوارم کمیته داوری بازی اخیر ما را آنالیز کند و فکری برای داوری بکند چون اگر در لیگ برتر داوری به همین نحوه باقی بماند فاجعه در فوتبال رخ می دهد./آق
برچسب ها: داوری ، سپاسی ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار