در پانزدهمین دوره‌ی جشنواره‌ی شهید رجایی، شبکه‌ی بهداشت و درمان، دستگاه برتر شهرستان دیلم شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ، «عبدالرضا علی‌نیا»، معاون عمرانی و برنامه‌ریزی فرماندار دیلم در این آیین گفت: امسال در پانزدهمین دوره‌ی جشنواره‌ی شهید رجایی سه دستگاه برتر، یک واحد عملیاتی نمونه و پنج شرکت و اداره‌ی برتر در زمینه‌ی تکریم ارباب رجوع از میان دستگاه‌های اجرایی شهرستان معرفی و تجلیل شدند.

به گفته‌ی وی، دستگاه‌های برتر پس از بررسی مدارک و مستندات در دو شاخص عمومی و تخصصی ارزیابی و انتخاب می‌شوند.

معاون عمرانی و برنامه‌ریزی فرماندار دیلم افزود: این جشنواره هر سال به همت معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری و با همکاری فرمانداری‌ها در سراسر استان برگزار شد و از دستگاه‌ها و مدیران برتر و کارمندان نمونه تجلیل می‌شوند.

علی‌نیا برگزاری این جشنواره را فرصت خوبی برای جمع‌آوری مستندات، ارزیابی عملکرد هر دستگاه در دو شاخص عمومی و تخصصی و شناسایی نقاط ضعف و قوت خود برشمرد.

در پانزدهمین جشنواره‌ی شهید رجایی که با حضور امام جمعه و فرماندار و جمعی از مسوولان صبح دوشنبه در سالن پیامبراعظم(ص) برگزار شد شبکه بهداشت ودرمان، جهاد کشاورزی و اداره‌ی تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عنوان دستگاه‌های اول تا سوم این جشنواره معرفی و تجلیل شدند.

در این آیین از «عبدالحسین ناصری» به عنوان مدیر دستگاه برتر و از «اسماعیل طاهری‌نیا» و «مرتضی متانت» به عنوان کارمندان نمونه‌ی شبکه‌ی بهداشت و تیم موثر در انتخاب دستگاه برتر تجلیل شدند.

هم‌چنین از «فرهمند آقایی» مدیر جهاد کشاورزی و «رضا صبوری» مدیر اداره‌ی تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عنوان مدیران دستگاه‌های دوم و سوم تجلیل شدند.

آقایان «باقرپور» و «بن رشید» از جهاد کشاورزی و «هومان انصاری» و «امیر کنارکوهی» از اداره‌ی تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عنوان کارمندان نمونه و تیم‌های موثر در انتخاب رتبه‌های دوم و سوم تجلیل شدند.

در این آیین هم‌چنین شهرداری دیلم به عنوان واحد عملیاتی برتر معرفی و از بشیر احمدی شهردار دیلم به عنوان مدیر دستگاه و مردان «فتح‌الله پیرو» و «ایمان آهنکوب» به عنوان کارمندان نمونه شهرداری تجلیل شدند.

در ادامه این مراسم اداره‌ی فرهنگ و ارشاد اسلامی، شرکت گاز، بیمه‌ی دانا، صندوق مهر امام رضا(ع) و دادگستری دیلم به عنوان پنج اداره و شرکت خدماتی برتر در زمینه‌ی تکریم ارباب رجوع معرفی و تجلیل شدند.
منبع: ایسنا
برچسب ها: بهداشت ، دیلم ، جشنواره ، عمرانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.