رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان غربی از دستگيري باندي خبر داد که به صورت خانوادگي اقدام به تهيه و توزيع پيش‌سازهاي مواد مخدر مي‌کردند.

سرهنگ کریم اکبری در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران با اشاره به شناسایی و متلاشی شدن باند تهیه و توزیع پیش‌سازهای مواد مخدر صنعتی در ارومیه، در طول چند روز گذشته اشاره کرد و افزود: در جریان انهدام این باند، چهار نفر از متهمان این باند دستگیر و به مقر پلیس هدایت شدند.

اکبری همچنین از تداوم عملیات و انجام تحقیقات برای شناسایی سایر اعضای این باند و کشف دیگر جرایم آنها خبر داد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان غربی ادامه داد: پس از اطلاع پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان غربی، مبنی بر فعالیت باندی در زمینه خرید و فروش پیش‌سازهای مواد مخدر صنعتی در ارومیه، انجام تحقیقات منسجم پلیس در راستای شناسایی این باند و انهدام آن در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

وی افزود: در جریان این تحقیقات، مشخص شد باند مذکور در نظر دارد محموله‌ای از پیش‌سازهای مواد مخدر صنعتی را از طریق خودروهای سواری، با پوشش خانوادگی به تهران منتقل کند که به دنبال آن، مأموران پلیس استان به سرعت وارد عمل شده و خودروی حامل محموله مواد مخدر را در یکی از محورهای مواصلاتی ارومیه شناسایی و توقیف کردند.

اکبری در راستای انهدام این باند، از کشف و ضبط پنج کیلوگرم از انواع پیش‌سازهای مواد مخدر صنعتی خبر داد.

انتهاي پيام/

برچسب ها: رئیس ، پلیس ، تهران ، دستگیر ، شیشه ، مواد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار