همزمان با چهارمین روز از هفته دولت، پنج طرح آموزشی، صنعتی، عمرانی و کشاورزی با حضور معاون امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری، فرماندار و جمعی از مدیران شهرستانی و استانی در بخش های لاران و فرخشهر بهره برداری شد.

فرماندار شهرکرد گفت: افتتاح ساختمان آموزشی - اداری و مجتمع  فرهنگی پیام نور واحد فرخشهر، طرح آبیاری تحت فشار بارانی، پارک و میدان رخ در  فرخشهر و یک شرکت تولیدی در شهر سورشجان از این طرح ها است .
مراد کاظمی در آیین بهره برداری این طرح ها افزود: ساختمان آموزشی و اداری دانشگاه  پیام نور فرخشهر در زمینی به مساحت 33 هزار متر مربع و با اعتبار 12 میلیارد ریال  ساخته شد .
وی با بیان اینکه دانشگاه پیام نور واحد فرخشهر دارای 14 عنوان  رشته و هشت عضو هیأت علمی است اظهار داشت:رشته های الهیات، جغرافیا، علوم تربیتی، زیست  شناسی در دو گرایش، مهندسی کشاورزی، مهندسی منابع طبیعی و مهندسی کامپیوتر برخی از  رشته های تحصیلی این دانشگاه است .
کاظمی تصریح کرد: میدان رخ و پارک بروی فرخشهر  از دیگر طرح هایی است که عملیات اجرایی آن از سال 91 شروع شد و با اعتبار هزینه شده  12 میلیارد ریال به اتمام رسید .
وی، از افتتاح طرح آبیاری تحت فشار بارانی  مزرعه گلستان فرخشهر در زمینی به مساحت 120 هکتار از نوع آبیاری کلاسیک ثابت خبر  داد و گفت: دراین طرح زمینه کشت محصولاتی نظیر گندم، علوفه و سیب زمینی فراهم  شد .
فرماندار شهرکرد در آیین افتتاح یک شرکت تولیدی در بخش سورشجان  نیز گفت: این شرکت، تولید کننده روغن موتور، آب رادیاتور و آب مقطر خودرو است که با  سرمایه گذاری بخش خصوصی، اعتبار هزینه شده 20 میلیارد ریال و ظرفیت تولید هزار تن  در هر شیفت، به بهره برداری رسید/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.