رئيس سازمان بازرسي كشور گفت: مسئله مديريت بدون بازرسي مسئله ناقصي است. نظارت پيشگيرانه كمترين هزينه و بيشترين تاثير را در جامعه دارد بنابراين هدف اصلي من پيگيري اين مهم جهت ايجاد سلامت اداري در جامعه است.

به گزارش خبرنگار حقوقي قضايي باشگاه خبرنگاران، قاضي ناصر سراج در مراسم معارفه خودش به عنوان رئيس سازمان بازرسي كل كشور كه صبح امروز در سازمان بازرسي كل كشور برگزار شد ضمن تبريك هفته دولت، روز كارمند و عرض سلام و ادب و احترام به ميهمانان اظهار داشت: بنده با اصرار رياست محترم قوه قضاييه و پيشنهاد معظم له رياست اين سازمان را برعهده گرفته و در طول سي و چند سال خدمات قضايي تلاش نمودند وظيفه خود را به درستي انجام دهند.

وي ادامه داد: از جمله ويژگي‌هاي سازمان بازرسي كل كشور قرار گرفتن اين سازمان در زير مجموعه دستگاه قضايي بوده به طوري كه از دستگاه اجرايي كشور استقلال دارد بنابراين اگر سازمان بازرسي به وظيفه‌اش درست عمل كند مردم احساس امنيت خواهند كرد.

قاضي سراج تاكيد كرد: مسئله مديريت بدون بازرسي مسئله ناقصي است. نظارت پيشگيرانه كمترين هزينه و بيشترين تاثير را در جامعه دارد بنابراين هدف اصلي من پيگيري اين مهم جهت ايجاد سلامت اداري در جامعه و اصلاح امور بدون هيچ گونه اغماضي خواهد بود.

رئيس سازمان بازرسي كشور به اهم برنامه‌هاي خود اشاره كرد و گفت: بنده به عنوان رئيس سازمان بازرسي كل كشور همكاري و همدلي قوا و مديران كشور را جهت مبارزه موثر با مفاسد اقتصادي و جلوگيري از موازي كاري در درون سازمان و تقويت مديريت كشور با نظارت پيشگيرانه را در دستور كار خود قرار خواهم داد.

وي ادامه داد: همكاري سازنده با مديران دستگاه اجرايي، مقابله با منشاء فساد و برخورد قاطع و جدي با مديران فاسد، تعمين معيشت قابل قبول براي مديران سازمان، پرهيز از سياست زدگي و دوري از گرايش‌هاي سياسي و اجراي كامل قانون سلامت اداري و مقابله با فساد از برنامه‌هاي ديگر من است.

رئيس سازمان بازرسي كشور در پايان خاطر نشان كرد: براي انجام وظايف خود و ايجاد سلامت اداري و سه قوه ياري مي‌طلبم و همكاري آنها را خواستارم و بر خود فرض مي‌دانم از همكارانم در سازمان بازرسي كل كشور كه اين سازمان را به اين جايگاه رساندند به ويژه حجت الاسلام پورمحمدي صميمانه تشكر مي‌كنم.

انتهاي پيام/

برچسب ها: سازمان ، تودیع ، معارفه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار