فراوانی موضوعات در حوزه های فرهنگی تاثیر بسیاری در خلاقیت و نوآوری برنامه های تلویزیونی دارد. شبکه سحر با تولید برنامه " رو در رو " به یکی از این موضوعات با نگاه کارشناسانه پرداخته است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی شبکه جهانی سحر، برنامه گفت و گو محور " رو در رو " به تهیه کنندگی حامد صدیقی که به صورت میزگرد تولید شده را از سیمای فرانسوی این شبکه پخش می نماید.
این برنامه که با حضور کارشناسان به موضوع مطرح شده در برنامه می پردازد، در نظر دارد با نگاهی کارشناسی و به دور از هرگونه وابستگی رسانه ای به تحلیل و نقد مسائل توجه کند.

اسلام هراسی، سانسور رسانه ها، بحران معنویت در غرب و لابی های صهیونیستی محورهایی است که در این برنامه مورد بررسی و تحلیل واقع می شود. نورمن پالما، ژرارد فوشه، ژان میشل ورنوشه، عبدالعزیز شامبی و ... کارشناسانی هستند که در این برنامه حاضر شده و به ارائه نظرات و آراء خود در موضوع مورد بحث اقدام می نمایند.

این موضوعات از جمله مباحثی است که در غرب به شدت مورد توجه است و برنامه سازان شبکه سحر نیز مخاطبان این شبکه را با استفاده از کارشناسان مجرب و صاحبنظر پای برنامه های این شبکه بین المللی می نشانند.

میزگرد " رو در رو " در 26 قسمت 30 دقیقه ای از سیمای فرانسوی شبکه بین المللی سحر برای علاقمندان به این موضوعات به روی آنتن خواهد رفت./ي2
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار