رییس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: رای اعتمادی که در این دوره به وزرای پیشنهادی داده شده تا حدود زیادی استثنا بود.



به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد؛ عبدالرضا عزیزی، افزود: میانگین تعداد آرا موافق به وزرای پیشنهادی 209 رای است که در 33 سال گذشته بی سابقه بوده است.
عزیری با اشاره به روند بررسی صلاحیت‌ها در مجلس اظهار کرد: آن چه که مردم دیده‌اند چهار روز بحث و بررسی جدی در مجلس بوده است اما بحث بر سررای اعتماد به وزرای پیشنهادی ازیک ماه پیش در مجلس در جریان بود، همان طور که دیدید این اولین بار بود که وزیر کشور بدون مخالف بود، دو وزیر بدون هیچ مخالفی در مجلس صحبت کردند و رای آوردند، که این یک استثنا محسوب می شود.
 رییس کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان این که رای نیاوردن سه نفر از وزرای پیشنهادی نباید به اشکال در ارتباط دولت و مجلس تفسیر شود، ادامه داد: آقای نجفی تنها با یک رای کم تر، از حضور در میان اعضای دولت باز ماند، اما در مجموع رای نیاوردن این وزرا نباید به معنی این باشد که تعامل بین مجلس و دولت وجود ندارد، مجلس به دنبال تعامل با دولت است.
 نماینده مردم شیروان، اظهار کرد: آقای روحانی باید برای معرفی اعضای کابینه اش دقت بیشتری به خرج می‌داد، همان طور که درمورد وزرایی مثل کشور و دفاع دقت زیادی شده بود و هیچ مشکلی وجود نداشت، ما امیدوار هستیم که درادامه افرادی که معرفی می شوند هم کسانی باشند که هیچ اشکالی به کارشان وارد نباشد، چرا که دوران لج بازی‌ها تمام شده است.
عزیزی در مورد برخی بحث‌ها مبنی به اینکه فشارهایی از بیرون برای رای ندادن به برخی گزینه‌های وزرات وجود داشت گفت: به شخص من کسی تماس نگرفت که بخواهد به کسی رای ندهم، هر چند که به خصوص در مورد آقای نجفی بسیاری از اعضای وزرات آموزش و پرورش و فرهنگیان با من تماس گرفته و از من خواسته بودند که به او رای مثبت بدهم و من هم همین کار را کردم.  /س
برچسب ها: عزیزی ، مجلس ، رای اعتماد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.