"بازار سرمايه" بايد به دور از سلايق يک طيف باشد

اداره بازار سرمايه بايد از تمام گرايش ها و سليقه ها باشد تا بازار روند خوبي را طي کند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛ "امروز 5 شهريور ماه" چهاردهمين نشست صبحانه کاري بازار سرمايه با محوريت انتظارات فعالان بازار سرمايه با حضور مديران و فعالان اين بازار برگزار شد.

بهروز خدارحمي دبير کانون نهادهاي سرمايه گذاري گفت: وظيفه دولت اجتناب از تنگ نظري،‌ بهره وري از تمام امکانات سخت افزاري، نرم افزاري و.. است که اين امر بدون ياري فعالان بازار سرمايه محقق نخواهد شد.

وي ادامه داد: در اداره بازار نبايد سليقه هاي يک طيف در آن دخيل باشد و بازار را از ساير گرايش ها محروم کند.

خدارحمي تصريح کرد: بسياري از فرايندها و پروسه هاي نوشته و نانوشته شده حاکم در بازار سرمايه به ويژه در تعامل مشارکت کنندگان نياز به بهبود و مهندسي خواهد داشت.

وي افزود: نگاه امنيتي در بازار سرمايه نيازمند نگاه ارشادي است که اين امر جز بکارگرفتن مديران متخصص امکان پذير نخواهد بود.

دبيرکل نهادهاي سرمايه گذاري تاکيد کرد: پس از اصلاح روال هاي غير شفاف و اجتناب از تفسير به راي، موظف هستيم تا مشارکت جدي و اثربخش مديران متخصص و نمايندگان را در تدوين داشته باشيم و دستورالعمل ها را به جهت همکاري بيشتر دنبال کنيم.

وي خاطرنشان کرد: بايد در حوزه فرهنگسازي و ارتقا فرهنگ تلاش کنيم تا با شهامت از ورود خانوارها به بازار سرمايه نام ببريم و نگران آثار مخزب احتمالي از خروج آنان نباشيم.

انتهاي پيام/
برچسب ها: بازار ، سلایق ، سرمایه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.