نائب رئیس فدراسیون بوکس گفت: فدارسیون بوکس تلاش زیادی برای مربیگری نوریان در تیم ملی داشت اما وزارت ورزش و مسئولان مانع از حضور وی در تیم شدند.

منوچهر مقصودی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران متاسفانه برخی صحبت ها در خصوص دخالت من در مورد عدم مربیگری  نوریان در تیم ملی مطرح شده است که به شدت آن را تکذیب می کنم.

وی تصریح کرد: فدراسیون و شخص ناطق نوری تلاش و حمایت زیادی برای حضور نوریان در کادر فنی تیم ملی داشت، حتی رینگ سالن وی در قائم شهر را من برایش فرستادم اما حالا چنین صحبت هایی مطرح می شود.

مقصودی عنوان داشت: وزارت ورزش و جوانان و مسئولان ما را به علت برخی مصاحبه های نوریان تحت فشار گذاشتند تا نوریان در تیم ملی حضور  نداشته باشد.

** مربیان تیم ملی همه از قهرمانان بوکس هستند

 مقصودی در خصوص کادر فنی تیم ملی  اظهار کرد: برخی صحبت ها مطرح شده که مقصودی یک گروه تشکیل داده است در حالی که من 5 مربی تحصیل کرده و آشنا به بوکس را در کادر فنی  تیم ملی جای داده ام.

احدی،امیری، عاشری، استکی و کریمی همگی از قهرمانان بوکس کشور هستند.

وی افزود: در ایران سه مربی سه ستاره داریم که احدی و کریمی از میان آنها در کادر فنی تیم ملی حضور دارند.

 مقصودی ادامه داد: نوریان به ما گفت که در قائم شهر مبلغی حدود 2 تا 3 میلیون تومان در ماه در آمد دارد و من هم به وی عنوان کردم که ما در فدراسیون بوکس با مشکلات شدید مالی دست و پنجه نرم می کنیم و از این پول ها نداریم که به وی حقوق بدهیم.

نائب رئیس فدراسیون بوکس تاکید کرد: واقعا افتخار می کنیم که همه در تیم ملی بدون هیچ حقوق و چشم داشتی برای موفقیت تیم تلاش می کنند.

تیم ما برای اعزام به رومانی 51 میلیون تومان پول بلیط لازم دارد و خوشبختانه شرایط اسکان و هتل بر عهده کشور میزبان است.

وی افزود: دیروز ما در فدراسیون بوکس کلا 47 میلیون تومان پول داشتیم که 20 میلیون آن را به هیئت بوکس استان مرکزی مسابقات قهرمانی نوجوانان دادیم و پنج میلیون هم به صادق پور داور بین المللی مان داده شد تا به مسابقات تاجیکستان برود.

 وی تصریح کرد: ما هنوز حقوق مشت زنان و حتی کارمندان فدراسیون را نداده ایم و اگر کمیته ملی المپیک کمک نکند حتی نمی توانیم تیم ده نفره خود را به تورنمنت رومانی اعزام کنیم.

مقصودی ادامه داد: در آخر شهریور ماه نیز در ارومیه مسابقات قهرمانی جوانان را در پیش داریم و برای آن نیز به پول نیاز داریم.

وی بیان داشت: ما واقعا بی پولیم و کارمندان فدراسیون هنوز حقوق نگرفته اند در حالی که همگی مستاجر می باشند و من با این شرایط نمی دانم که چطور باید هزینه حقوق آنها را بپردازم.

**بعضی ها دیر آمدند زود پست می خواهند


مقصودی در خصوص نوریان گفت: نوریان اصلاً حکم مربیگری ندارم

در حالیکه مربیان ما همگی سه ستاره یا 2 ستاره و در نهایت یک ستاره هستند متأسفانه برخی دیر آمده اند و خیلی زود پست و منصب می خواهند.

وی در خصوص مظاهری عنوان کرد: از علی مظاهری برای مسابقات کمربند طلایی دعوت کردیم اما به اردو نیامد وی از نظر اخلاقی و فنی بوکسور بسیار قدرتمندی است اما ما دوباره از ایشان دعوت کردیم که به اردو بیاید و نیامد بنابراین تصمیم گرفتیم تا مراد خانی را به تورنمنت رومانی اعزام کنیم.

مقصودی عنوان کرد: برای مسابقات قهرمانی جهان مجدداً از وی دعوت به عمل می آوریم تا در انتخابان شرکت کند اما این منصفانه نبود که مرادخانی سه ماه تمام در تمرینات حضور داشته باشد اما در نهایت مظاهری به مسابقات اعزام شود.

مقصودی در خصوص فروتن گل آرا و امین قاسمی پور گفت: گل آرا و قاسمی پور نیز مشت زمان خوبی هستند و زحمت زیادی برای تیم ملی کشیده اند اما در حال حاضر 21 بوکسور از 27 بازیکن ما از جوانان هستند و من قصد دارم تا جوانگرایی کنیم.

وی افزود: من عنوان کردم که گل آرا و قاسمی پور به عنوان حریف تمرینی به مسابقات بیایند اما این دلیل بر این نمی شود که از آنها استفاده نکنیم باید بر روی این دو مشت زن برای مربیگری سرمایه گذاری کنیم و چه کسانی بهتر از آنها خواهیم داشت.

مقصودی تصریح کرد: جوانگرایی در این برهه از زمان هم به نفع تیم ملی است جوانان باید همپای دیگران تجربه بیاورند و برای مسابقات آماده شوند.

وی در مورد برد گل آرا در مسابقات انتخابی مقابل طلوتی و اعزام طلوتی به تورنمنت رومانی بیان داشت: اگرچه گل آرا طلوتی را در مسابقات انتخابی شکست داد اما امروز طلوتی با تلاشی که داشته به روزهای آمادگی خود رسیده کما اینکه وی الکمپیکی است و در این مسابقات بزرگ نیز عملکرد خوبی داشته است.

وی تصریح کرد: اگر مشت زنانی مثل گل آرا و قاسمی پور تمرینات خود را به صورت مداوم پیگیری کنند می توانند مربی هم شوند و بدون شک در آینده از آنها در تیم ملی استفاده می کنیم./آق


برچسب ها: نائب ، رئیس ، فدراسیون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار