جشنواره فيلم كوتاه تهران محل رشد خيلي از فيلم سازان نسل من بوده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، "داريوش ياري" مستند ساز و فيلم ساز سينماي ايران در باره برگزاري سي امين جشنواره بين المللي فيلم كوتاه تهران در باره نحو برگزاري جشنواره عنوان كرد : جشنواره بين المللي فيلم كوتاه تهران فرصت مناسب و درجه يكي براي حضور فيلم هاي فيلم سازان جوان است و تمام فيلم سازان فيلم كوتاه با علاقه و اشتياق در جشنواره حضور پيدا مي كنند.

 
سازنده دخيل با اشاره به استقبال خوب مخاطبان فيلم كوتاه از برنامه هاي جشنواره عنوان كرد :جشنواره روند رو به رشدي داشت و در اواسط دهه هفتاد بتدريج جايگاه خوبي پيدا كرد و خيلي از فيلم سازاني كه فيلم شان در جشنواره حاضر بود در جشنواره هاي خارجي موفقيت هاي زيادي به دست آوردند.
 
ياري با اشاره به اينكه بسياري از هم نسلان من مثل وحيد موسائيان ، حميد خضوعي ابيانه ،تورج اصلاني ، مجيد بزرگر و .. در دهه هتفاد با فيلم سازي و حضور در جشنواره فيلم كوتاه توانستيم به جايگاهي برسيم ابراز كرد: اگر مي خواستيم فقط از طريق حضور در دانشگاه به جايگاهي در فيلم سازي برسيم موفق نمي شديم.
 
گفتني است،سي امين جشنواره بين المللي فيلم كوتاه تهران توسط انجمن سينماي جوانان ايران و به دبيري هاشم ميرزاخاني از 22 تا 28 مهرماه در تهران برگزار مي شود./ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار