معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه با اشاره به آغاز طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس از اول شهریور ماه، گفت: 70 اکیپ بازرسی بر نحوه ارائه کالا و خدمات در این ایام نظارت خواهند داشت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

حشمت اله کبودی گفت : طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس از اول شهریور تا دهم مهر ماه به مدت چهل روز در استان اجرا می شودو اولویت طرح بیشتر با کالاهای مورد نیاز بازگشایی مدارس از جمله کیف و کفش، پوشاک، لوازم تحریر و ... می باشد.

به گفته این مسئول برای اجرای این طرح 70 اکیپ بازرسی و همچنین ناظرین افتخاری همکاری خواهند داشت.

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: گشت های مشترکی نیز با تعزیرات حکومتی، مجامع امور صنفی، سازمان حمل و نقل و پایانه ها، تاکسیرانی و اتوبوسرانی و ... برگزار خواهد شد که هماهنگی های لازم در این خصوص انجام شده است.

کبودی برگزاری نمایشگاه های پاییزه ویژه بازگشایی مدارس را از دیگر برنامه های در دستور کار عنوان کرد و افزود: این نمایشگاه ها از 18 شهریور ماه در شهر کرمانشاه و سایر شهرستانهای استان به مدت 10 روز برگزار خواهد شد.

کبودی همچنین از تعیین نرخ سرویس مدارس در آینده نزدیک خبر داد و گفت: جلساتی با حضور تاکسیرانی، اتحادیه اتومبیل های کرایه و ... نیز در این خصوص برگزار خواهد شد./ز

برچسب ها: طرح ، نظارتی ، کرمانشاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.