علی نیکوسخن معتقد است برگزاری جشنواره صنعت چاپ سبب تغییر نگرش مسئولان به اهمیت این صنعت و شناخت بیشتر از آن شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، علی نیکوسخن رئیس اتحادیه چاپخانه داران استان تهران و عضو شورای سیاست گذاری در گفت و گو با ستاد اطلاع رسانی جشنواره صنعت چاپ، اظهار کرد: جشنواره صنعت چاپ با هدف شناساندن این صنعت به جامعه، ارائه توانمندی های چاپ، معرفی افراد هنرمند، تشویق و ترغیب تولیدکنندگان به انتخاب چاپخانه های برتر برگزار می شود. 

وی با تاکید بر تاثیرگذاری جشنواره صنعت چاپ بر ارتقای این صنعت در سال های اخیر گفت: از پیامدهای مثبت جشنواره می توان به حضور پررنگ اتحادیه های خصوصی با نظارت دولت اشاره کرد.
به گفته نیکوسخن، جشنواره صنعت چاپ با حضور فعالانه بخش خصوصی به یک رویکرد تاثیرگذار تبدیل شده و امید است این نقش در آینده پررنگ تر شود. 

این عضو شورای سیاست گذاری هم چنین افزود: برگزاری جشنواره صنعت چاپ سبب تغییر نگرش مسئولان به اهمیت این صنعت و شناخت بیشتر از آن شده است.  

رئیس اتحادیه چاپخانه داران استان تهران در ادامه با اشاره به ارائه تسهیلات صندوق توسعه ملی اظهار کرد: در چند سال گذشته امکانات بسیاری در اختیار صنعت چاپ قرار نگرفته و از زمان هدفمندی یارانه ها نیز اوضاع اقتصادی چاپخانه داران وضعیت خوبی نداشته اشت. به اعتقاد من ارائه این تسهیلات می تواند به عنوان مسکن به چاپخانه داران کمک کند./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار