رئیس سازمان جهان کشاورزی استان اردبیل گفت: 57 طرح عمرانی، ‌تولیدی در گرامیداشت هفته دولت در بخش کشاورزی استان اردبیل افتتاح و به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ عادل عبدایمانی دیروز در مراسم گرامیداشت هفته دولت در اردبیل اظهار داشت: این طرحها با اعتباری بالغ بر 29 میلیارد تومان در شهرها و مناطق مختلف استان افتتاح شده و در اختیار مردم به ویژه زارعان و بهره‌برداران بخش کشاورزی قرار می‌گیرد.

وی با اعلام اینکه عمده این طرحها عمرانی می‌باشد، گفت: از طرحهای افتتاحی 28 طرح عمرانی بوده و مابقی نیز تولیدی می‌باشد که در کنار آن طرحهای مربوط به منابع طبیعی، امور عشایری و زیرمجموعه‌های بخش کشاورزی نیز به همین میمنت به بهره‌برداری می‌رسد.

عبدایمانی خاطر نشان کرد: در سال حماسه سیاسی و اقتصادی هدیه سازمان جهاد کشاورزی استان تقدیم 57 طرح تولیدی و عمرانی است تا زمینه و بستر اشتغال برای 150 نفر از بیکاران فراهم آید.

وی با اشاره به عمده طرحهای افتتاحی افزود: شبکه آبیاری تحت فشار آراللو در اردبیل، رضی‌آباد و چندین منطقه کشاورزی روستایی، افتتاح طرح‌های مربوط به کانال آبرسانی، استخرهای آبیاری کشاورزی، طرحهای آبیاری تحت فشار و همچنین طرح‌های صنایع تبدیلی و کشاورزی از جمله این طرحهاست که در گرامیداشت هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

رئیس سازمان جهان کشاورزی استان اردبیل در ادامه با یادآوری اینکه اولویت اول افتتاح و بهره‌برداری از طرحهای بخش کشاورزی توجه به معیشت زارعان و تولیدکنندگان به عنوان عناصر اصلی خلق حماسه اقتصادی است بیان کرد: کشاورزی که محور اصلی توسعه استان به شمار می‌رود، می‌تواند زمینه و بستر تحولی را شایسته و مطلوب فراهم کند/س.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.