فرد مسلح 72 ساله در فلوريداي آمريکا به ضرب گلوله 2 نفر را کشته و دو تن ديگر را زخمي کرده و در نهايت خود را کشت.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پرس تي وي، "فرست کوست نیوز" از جکسون‌ویل، بزرگترین شهر فلوریدا، به نقل از نیروی پلیس گزارش داد، در تیراندازی هوبرت الن، پدربزرگ غیرواقعی "سی جی، اسپیلر"، بازیگر مهاجم بوفالو بیلز "اتحادیه ملی فوتبال"، صاحب شرکت حمل و نقل که وی سابقاً در آن کار می‌کرد، و نیز کارگر مزرعه صاحب شرکت کشته شدند.

بر اساس این گزارش، مهاجم بعد از این تیراندازی مرگبار، با شلیک گلوله، خودکشی کرد.

این مرد ۷۲ ساله در تیراندازی به دست کم یکی از قربانیان، از یک "تفنگ ساچمه‌ای کالیبر سبک" استفاده کرده است.

الن به مدت ۳۵ سال برای شرکت پریچت کار می‌کرد.

بر اساس این گزارش، در حال حاضر انگیزه و علت این تیراندازی مرگبار نامعلوم است.

اریکا بنت، خبرنگار WTEV از جکسون‌ویل در صفحه توییتر خود نوشت، دومین قربانی این تیراندازی یک جوان ۲۸ ساله بود که رولاندو گونزالز دلگادو Rolando Gonzalez-Delgado نام داشت.

به گفته وی، دیوید گریفیس David Griffis ، ۴۵ ساله و لویس مابری Lewis Mabrey در این تیراندازی زخمی شدند؛ حال گریفیس وخیم و حال مابری مساعد گزارش شده است.

امريکا در شش ماه گذشته صحنه چندين خشونت مرتبط با سلاح و قتل جمعي بوده است؛ تراژدي دسامبر در شهر نيوتاون از جمله موارد خشونت فزاينده در اين کشور به شمار مي‌آيد. 

در تيراندازي چهاردهم دسامبر ۲۰۱۲ در مدرسه ابتدايي سندي هوک شهر نيوتاون در کانکتيکوت، جواني بيست ساله به نام «ادم لانزا» بيست و شش نفر از جمله بيست کودک را کشت و سپس خودکشي کرد. 

بر اساس گزارش آزمايشگاه جنايي و مرکز کنترل بيماري دانشگاه شيکاگو، خشونت‌هاي ناشي از حمله با سلاح از جمله شليک گلوله در امريکا، به طور متوسط در هر روز، هشتاد و هفت کشته و صد و هشتاد و سه زخمي برجا گذاشته است. 

هر سال بيش از ۳۰ هزار نفر از مردم امريکا در جريان خشونت‌هاي مربوط به سلاح گرم در اين کشور جان خود را از دست مي‌دهند. 

بر اساس آمار و ارقام رسمي، سالانه حدود چهار و نيم ميليون قبضه سلاح گرم در امريکا به ارزش دو تا سه ميليارد دلار فروخته مي‌شود.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار