پدري به همراه پسرانش يک مزاحم را با چاقو به قتل رسانده و کنار رودخانه رها کردند.

سرهنگ قدرت اله دالوند در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران؛ در تشریح این خبر افزود: در پي کشف يک جسد توسط اهالي در کنار رودخانه‌اي در خرم‌آباد سريعا ماموران اداره جرائم جنايي پليس آگاهي استان به محل اعزام شدند.

رئيس پليس آگاهي استان خرم‌آباد ادامه داد: ماموران با رويت جسد پسر جوان به دليل تازگي جراحات وارد شده دريافتند که اين جنايت چند ساعت پيش رخ داده است و قاتل يا قاتلان نبايد زياد دور شده باشند. لذا ماموران آگاهي فعاليت خود را دو چندان کردند.

وي افزود: پس از چند ساعت جمع‌آوري اطلاعات لازم و کشف هويت جسد به نام محسن، ماموران توانستند قاتلان را شناسايي و آنان در محدوده خرمآباد رديابي کنند.

اين مقام مسئول انتظامي اظهار داشت: ماموران عمليات پليس آگاهي سريعا وارد عمل شده و موفق شدند يک مرد 52 ساله را به همراه دو پسرش دستگير کرده و به مقر انتقال دهند.

سرهنگ دالوند خاطرنشان کرد: متهمان پس از حضور در پايگاه آگاهي به قتل پسر جوان با چاقو اعتراف کردند و گفتند: محسن مزاحم خانواده‌مان بود و آن را به دليل مسايل اخلاقي به قتل رسانديم و درنهايت آن را در پتو پيچيديم و در کنار رودخانه رها کرديم.

به گفته رئيس پليس آگاهي خرم‌آباد موضوع کماکان در حال بررسي است.
برچسب ها: قاتلین ، فرماندهی ، دالوند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار