دو دختر و دو پسر که به انگیزه سرقت، پیرزنی را بشدت مورد ضرب و شتم قرار دادند، توسط ماموران پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان قدس غرب استان تهران دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان قدس در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران؛ در تشریح این خبر گفت: در پی تماس با پلیس و اعلام خبر یک فقره سرقت، ماموران بلافاصله در محل حضور یافته و پیرزنی را مشاهده کردند که سارقان با ایراد ضرب و جرح، اقدام به سرقت طلا از وی کرده بودند.

سرهنگ کرمی زند افزود: با توجه به اظهارات مالباخته مشخص شد سارقان دو دختر و دو پسر جوان بودند و آن گونه که از شواهد و قراین بر می آمد، سارقان با شناخت کافی از منزل متهم، اقدام به سرقت کرده اند.

رئیس پلیس شهرستان قدس ادامه داد: با بررسی های پلیس و بکارگیری منابع و مخبرین، یکی از سارقان به هویت " میثم – ص" در حین فروش طلاهای مسروقه بازداشت شد.

فرمانده انتظامی شهرستان قدس تصریح کرد: متهم در بازجویی های انجام سرقت اعتراف کرد و اذعان داشت که با همکاری همدستان خود که در همسایگی پیرزن زندگی می کنند، این کار را انجام داده است.

سرهنگ کرمی زند خاطر نشان کرد: با اعترافات متهم مشخص شد دو دختر جوان که در همسایگی پیرزن زندگی می کنند به علت بی پولی و ناتوانی در پرداخت اجاره محل زندگی خود و با اطلاع از تنها بودن پیرزن این سرقت را طرح ریزی کردند.

این مقام مسئول اضافه کرد: با اعترافات متهم، همدستان وی مورد پیگرد قرار گرفته و دو تن از آنها به هویت "نگار – ج" و "نسیم – ه" دستگیر شدند و تلاش های برای دستگیری چهارمین نفر همچنان ادامه دارد.

کرمی زند در پایان از شهروندان خواست جهت جلوگیری از اینگونه وقایع، اموال گرانبها و ارزشمند خود را در معرض دید دیگران قرار ندهند و با شناخت کافی از همسایگان خود، در صورت تردد های غیر معمول پلیس را از موضوع مطلع کنند./
برچسب ها: سرقت ، ضرب و جرح ، پیرزن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار