فرمانده انتظامی شهرستان دامغان از کشف راز پای پیدا شده انسان در زمین‏های اطراف این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران؛ سرهنگ غلامرضا کاظم‏زاده افزود: طی گزارش واحد گشتی پاسگاه انتظامی مبنی بر پیدایش یک عدد پای قطع شده انسان، بلافاصله مأموران پلیس آگاهی در محل حاضر شدند.

وی افزود: عضو پیدا شده، یک پای انسان بود که از قسمت ران و 15 سانتی‏متر بالاتر از زانو قطع شده بود که پس از انجام اقدامات تخصصی و با هماهنگی مراجع قضایی تحویل پزشکی قانونی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان دامغان با اشاره به تحقیقات گسترده مأموران پلیس اظهار داشت: شواهد نشان می‏داد، عضو قطع شده در محلی دفن بوده و توسط حیوانات از زیر خاک بیرون آورده شده است.

کاظم‏زاده گفت: با توجه به آثار موجود، مأموران به این مسئله که امکان دارد پای قطع شده متعلق به بیماری باشد که توسط مراکز بهداشتی و درمانی قطع شده باشد، مظنون و با بررسی لیست قطع عضوهای اخیر بیمارستان‏ها، به یک مورد قطع عضو مشابه در بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود مواجه شدند.

این مسئول انتظامی تصریح کرد: در ادامه تحقیقات مأموران پلیس از بیمار و نتیجه آزمایشات انجام شده توسط پزشکی قانونی، مشخص شد، عضو پیدا شده به علت بیماری دیابت در بیمارستان مذکور طی عمل جراحی قطع شده و پس از اخذ جواز دفن به بیمار تحویل و نامبرده در حوالی روستای محل زندگی، به صورت کاملاً سطحی دفن کرده است.

برچسب ها: راز ، پا ، جسد ، دامغان ، کشف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار