رئيس سازمان بسيج اساتيد كشور گفت: آمريكا پس از شكست در كنترل نرم‌افزاری بيداري اسلامي، به سركوب و ارعاب مردم در منطقه پرداخته است.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران از روابط عمومي چهاردهمین همایش اساتید بسیجی دانشگاه و مراکز آموزش عالی و پژوهشی سراسر کشور، سهراب صلاحي در جمع اساتيد بسیجی دانشگاه‌های سراسر کشور با اشاره به اينكه آمريكا با الگوهاي بدلي مانند تركيه نتوانسته است بيداري اسلامي را كنترل نمايد، اظهار داشت: امير قطر چندي پيش با دستور آمريكا از سمت خود بركنار شد و اين نشان از نفوذ آمريكا در منطقه دارد.

وي با اشاره به جریانات اخير در مصر بيان داشت: آمريكا پس از ناكامي براي كنترل بيداري اسلامي از طريق نرم‌افزاري، اكنون براي جلوگيري از اين حركت عظيم به سركوب و ارعاب مردم از طريق عوامل خود در كشورهاي اسلامي پرداخته است.
 
صلاحي با تاكيد بر اينكه اگر آرمان‌هاي انقلاب اسلامي به درستي مديريت شود اهداف بيداري اسلامي بهتر دنبال خواهد شد، تصريح كرد: جوانان و روشن‌فكران اهل‌ سنت مصر بايد پس از وقوع تحولات صورت گرفته در مصر از خود مي‌پرسيدند، چرا جريان اخوان‌المسلمين با ريشه 85 ساله نتوانست يك سال دوام بياورد.

 وی اتفاقات منطقه را زمينه‌اي براي روي آوردن هر چه بيشتر مسلمانان به آموزه‌هاي شيعي خواند و گفت: با توجه به اينكه پس از انقلاب نوپاي ايران جنگي هشت ساله بر آن تحميل شد، اما امروزه اين نظام به برترين قدرت منطقه تبديل شده است و مي‌تواند قدرت خود را در سطح بين‌المللي به فعليت برساند.

 رئيس سازمان بسيج اساتيد كشور با اشاره به اينكه هر سال اجلاس بسيج اساتيد در مشهد برگزار مي‌شود،خاطرنشان كرد: طي برنامه‌ريزي‌هاي انجام شده، مجتمعي تجاري و اقامتي براي سازمان بسيج اساتيد كشور در مشهد احداث خواهد شد.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار