معاون آموزش حوزه علميه گفت: در حال حاضر ارتقاي حکم علمي و دانش افزايي اساتيد حوزه علميه در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار معارف باشگاه خبرنگاران حجت الاسلام فرحاني گفت: کار مهمي در بخش اساتيد انجام داديم مصوبه ناتمامي که پيگير آن بوديم وضعيت اشتغال و به کارگيري اساتيد در سطح کشور بود که جلسات خوبي در معاونت امور حوزه ها برگزار شد و چارچوب قابل دفاعي طراحي شده که اکنون مراحل نهايي را طي مي کند.

وي ادامه داد: الان اساتيد در دو بخش پاره وقت و تمام وقت پشتيباني مي شوند سياست ها اين است که پشتيباني به استان ها منتقل شود، ثانيا تضمين آينده علمي و شغلي اساتيد را تعريف کرديم که اميدواريم تصويب شود و در حال حاضر کارآموزشي اساتيد را پيگيري ميکنيم.

حجت الاسلام فرحاني گفت: کار مهمي در بخش اساتيد انجام داديم مصوبه ناتمامي که پيگير آن بوديم وضعيت اشتغال و به کارگيري اساتيد در سطح کشور بود که جلسات خوبي در معاونت امور حوزه ها برگزار شد و چارچوب قابل دفاعي طراحي شده که اکنون مراحل نهايي را طي مي کند.
وي ادامه داد: الان اساتيد در دو بخش پاره وقت و تمام وقت پشتيباني مي شوند سياست ها اين است که پشتيباني به استان ها منتقل شود، ثانيا تضمين آينده علمي و شغلي اساتيد را تعريف کرديم که اميدواريم تصويب شود و در حال حاضر کارآموزشي اساتيد را پيگيري ميکنيم./ف
برچسب ها: ارتقا ، حکم ، اساتید ، حوزه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار