مدير تئاتر شهر گفت: چنانچه اعتماد سازی بین هنرمند شکل گیرد، هنرمند خلاق تر خواهد شد.

اتابک نادری بازگیر تئاتر و مدیر مجموعه تئاتر شهر خواستار حمایت دولت جدید از تئاتر امروز کشور شد و به خبرنگار حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران گفت: هنرمند تابع جغرافیای سیاسی نیست و در هر حال به کار خود ادامه می دهد البته دولت جدید هم باید حمایت هدایتی و حرفه ای از تئاتر داشته باشد.

وی ادامه داد: باید به هر نگاه جدی تر و حرفه ای تر داشت و خارج از فضای شعار گونه رفتار کرد  تا اعتماد سازی بین هنرمند شکل گیرد.

مدیر مجموعه تئاتر شهر تصریح کرد: چنانچه اعتماد سازی بین هنرمندان شکل بگیرد هنرمند خلاق تر شده و آثاری با خلاقیت بیشتر خلق خواهد کرد.

وی با اشاره به نمایش "موز" و همکاری خود با سیروس همتی گفت: من با سیروس همتی همکاری قبلی داشتم  بک کارش را خیلی دوست دارم چرا که همتی جزء کارگردانهایی است که به صورت بداهمه و کارگاهی  کار می کند و به نظر من نمایش را بسیار خوب هدایت کرده است.

نادری اظهار داشت:  3 سال نمایش مرز اجرا نشد اما بعد از آن سه سال دوباره تمرین ها را آغاز کردیم و حال آن را به اجرا در آوردیم و خوشبختانه هر شب با استقبال مردم در اجرا روبه رور هستیم.

وی با اشاره مضمون نمایش مرز عنوان کرد: این نمایش در خصوص دیکتاتوری و حاکمیت بوده یعنی هر کسی نمی تواند در جایگاه قدرت هر کاری که خواست، انجام دهد  همچنین نمایش گاهی لحضات تلخ و گاهی لحظات شیرینی داشت.

نادری در خصوص نقش خود در مرز خاطرنشان کرد:  نقش هایی که  در گذشته بازی کردم تا حدودی مثبت بودند اما اکنون در نمایش مرز شخصیت منفی را باز گردم که همین تفاوت را بسیار دوست دارم.

گفتنی است، نمایش "مرز" به کارگردانی سیروس همت و بازی اتابک نادری تا پایان شهریور ماه در کارگاه نمایش مجموعه تئاتر شهر ساعت 18 اجرا می شود./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار