مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم از ارسال سه هزار و 200 اثر به جشنواره «خاطرات یک زیارت رضوی» خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، محمد مخلصی بیان کرد: نخستین جشنواره سراسری «خاطرات زیارت رضوی» از سری برنامه‌های یازدهمین جشنواره بین المللی امام رضا (ع) است که توسط کانون فرهنگی کودکان و نوجوانان استان قم برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این جشنواره به کودکان هفت تا 17 ساله اختصاص دارد، افزود: آثار ارسال شده در چهار گروه سنی، 7 تا 9 سال، 10 تا 11 سال، 12 تا 14 سال و 15 تا 17 سال ارزیابی می‌شوند.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم با اشاره به ارسال سه هزار و 200 اثر به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم گفت: در ارزیابی اولیه 600 اثر برگزیده و به مرحله دوم راه پیدا کرد و هم‌اکنون در حال ارزیابی نهایی آثار ارسالی هستیم.

جشنواره بین المللی امام رضا(ع)، بزرگ‌ترین جشنواره فرهنگی، هنری و ولایی کشور است که همه ساله به مناسبت میلاد با سعادت امام علی ابن موسی الرضا(ع) و حضرت فاطمه معصومه(س) در «دهه‌ کرامت» (از یکم تا یازدهم ذیقعده) با هدف گسترش فعالیت‌های فرهنگی و هنری مرتبط با سیره معصومین، شناسایی و معرفی تولید کنندگان برتر آثار فاخر فرهنگی، ادبی و هنری مرتبط با فرهنگ رضوی و کمک به تولید و انتشار آثار برتر برگزار می‌شود./ز

برچسب ها: قم ، ارسال ، جشن ، واره ، خاطره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.