فرماندار گرمسار گفت: تسریع در عملیات اجرایی و راه‌اندازی بیمارستان 164 تختخوابی از مهم‌ترین اولویت‌های درمانی شهرستان گرمسار است.





به گزارش گروه استانها باشگاه خبرنگاران منطقه سمنان، داریوش طاهری در جلسه کارگروه سلامت که با حضور نماینده گرمسار، رییس دانشگاه علوم پزشکی استان و مسئولان اجرایی در فرمانداری برگزار شد با تاکید بر این مطلب گفت: بیمارستان 164 تخت خوابی گرمسار از مصوبات دولت دهم است است که تا دهه فجر امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.

طاهری ادامه داد: یکی دیگر از مسائل موجود در بحث بهداشت و درمان در شهر ایوانکی بیمارستان 10 تختخوابی این شهر است که ان‌شاءالله تا هفته دولت عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

در ادامه این جلسه نماینده مردم گرمسار در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: تمام امورات مربوط به اتمام و تکمیل بیمارستان جدید گرمسار باید هر 2 هفته یکبار مورد بررسی قرار گیرد تا در طول دهه فجر امسال شاهد بهره‌برداری از این بیمارستان باشیم.

غلامرضا کاتب ادامه داد: تا هفته دولت باید زمین برای احداث بیمارستان 10 تختخوابی در شهر ایوانکی مهیا گردد تا کلنگ احداث آن به زمین زده شود. هم‌چنین باید پیش‌بینی شود که زمینی که اهدا می‌شود قابلیت افزایش و گسترش بنا را داشته باشد.

وی تصریح کرد: در مدت زمانی که برای افتتاح بیمارستان جدید فرصت داریم باید برای خرید و تخصیص اعتبار جهت تامین تجهیزات تلاش کرد تا انتقال تجهیزات از بیمارستان امام به بیمارستان جدید صورت نگیرد.

در ادامه رییس دانشگاه علوم پزشکی سمنان نیز در خصوص درخواست مسئولان شهر ایوانکی جهت احداث بیمارستان 22 تختخوابی در این شهر گفت: مجوز احداث بیمارستان 10 تختخوابی در ایوانکی اخذ شده است، اما در سال 93 مبحث بازنگری تخت‌های استان به انجام خواهد رسید که در خصوص بیمارستان ایوانکی نیز درخواست افزایش تخت این بیمارستان نیز مورد بررسی قرار خواهد گرفت. /ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
قاسم
۲۰:۳۴ ۰۹ آذر ۱۳۹۳
چررررررررررا ساختش تموم نمیشه؟
Iran (Islamic Republic of)
وحید
۰۸:۵۶ ۲۶ شهريور ۱۳۹۲
باسلام خدمت دوستان عزیزگرمساری خوشحالم که این بیمارستان درشرف تاسیس ازاین جهت که تعدادی ازهمشهریامون مشغول به کار میشن هم اینکه رفاه حال یه سری بیمارا فراهم میشد.انشاءالله که واسه منم یه کاری تواین بیمارستان جورشه.....