مديركل فرودگاه‌هاي استان اصفهان گفت: تعداد صندلي پروازهاي استان در امسال نسبت به سال گذشته در راستاي توسعه برنامه حمل‌و نقل افزايش داشته است.

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران، علي قاسم‌زاده ضمن اعلام اين مطلب گفت: با اقدامات و پيگيري‌هاي به‌عمل آمده، تعداد صندلي پروازهاي استان اصفهان در امسال نسبت به سال گذشته 2800 صندلي براي پروازهاي داخلي و 600 صندلي براي پروازهاي خارجي در هفته افزايش يافته است.

وي افزود: با افزايش صورت گرفته، در حال حاضر ظرفيت تعداد صندلي پروازي در استان اصفهان براي پروازهاي داخلي به 15500 صندلي و براي پروازهاي خارجي به 4400 صندلي در هفته رسيده است.

مديركل فرودگاه بين‌المللي اصفهان همچنين از اجراي چند پروژه به ارزش 300 ميليارد ريال در فرودگاه اصفهان خبر داد و اظهار داشت: اين پروژه‌ها در راستاي توسعه فرودگاه و به‌روز كردن تجهيزات فرودگاهي انجام مي‌شود.

وي در ادامه با اشاره به پروژه توسعه سالن خارجي به مساحت 8000 مترمربع گفت: اين پروژه تا پايان امسال به بهره‌برداري مي‌رسد.

قاسم‌زاده در پايان از خريد يك دستگاه خودروي نجات فرودگاهي با تجهيزات روز براي امداد و نجات در مواقع اضطراري خبر داد و افزود: اين خودرو كه افزون بر 20 ميليارد ريال هزينه دربرداشته است تا پايان شهريور ماه امسال مورد بهره‌برداري قرار مي‌گيرد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: افزایش ، صندلی ، پرواز ، فرودگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار