بیمارستان سوختگی شهید زارع شهرستان ساری پارسال در میان بیمارستان های استان رتبه نخست را کسب کرد .

قائم مقام بیمارستان شهید زارع شهرستان ساری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری گفت:بر اساس ارزشیابی های انجام شده این بیمارستان پارسال از میان 23بیمارستان استان با اختلاف 6 نمره رتبه نخست را به خود اختصاص داده است .

روز خوش افزود:این بیمارستان پاسال نیز از میان 800 بیمارستان مدعی کشور درجشنواره حاکمیت بالینی ارائه بهترین استاندارد ها در خدمات رسانی درمانی جزء 60 بیمارستان برتر کشور شد .

به گفته وی بیمارستان شهید زارع شهرستان ساری تنها بیمارستانی است که نام آن در سایت بین المللی شرکت آلمانی پی یو وی به دلیل دارا بودن گواهینامه مدیریت کیفیت ،ایزو 9001 ،مدیریت زیست محیطی ،ایزو14001 و مدیریت ایمنی ،ایزو 18001 نوشته شده است.

قائم مقام بیمارستان شهید زارع شهرستان ساری گفت:این بیمارستان گواهینامه سیستم مدیریت یکپارچه،آی ام اس،گواهینامه تایید اثر بخشی آموزشی و گواهینامه رضایت مندی مشتریان را نیز دارد که در این سایت نام آن ثبت شده است و هدف آن ارائه بهترین خدمات به بیماران و خانواده هایشان است .

روز خوش با اشاره به اینکه این بیمارستان به استان های سمنان ، گلستان وبخشی از استان گیلان ودانشگاه علوم پزشکی بابل خدمات رسانی می کند گفت:به دلیل اینکه این بیمارستان در مسیر زائران امام رضا ،ع، قراردارد به 5 درصد حادثه دیدگان در این مسیر نیز خدمات رسانی می کند .

به گفته وی بیمارستان شهید زارع ساری در زمینه اقتصاد سلامت که جذب منابع برای ارائه بهترین خدمات است در ارزشیابی های فصلی در بهار امسال از میان 23 بیمارستان رتبه دوم استان شده است.

یاد آور می شود :این بیمارستان 200 تخت مصوب دارد که 100 درصد فعال است و20تخت اضافه دارد که در صورت ضرورت فعال خواهد شد.به گفته وی بیمارستان شهید زارع شهرستان ساری قطب کشور در دو بخش سوختگی و اعصاب و روان است ./ع

برچسب ها: بیمارستان ، زارع ، ساری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
A
۰۱:۰۲ ۲۳ فروردين ۱۴۰۱
فقط اونای که میگن این بیمارستان خوبه