شهردار منطقه 3 رشت از اجرایی شدن طرح شهرداری الکترونیک و حذف مراجعه حضوری ارباب رجوع به‌زودی در این شهرداری خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران  محمد پورناصرانی پیش از ظهر امروز در جلسه شهرداری منطقه سه این شهر اظهار کرد: با همکاری ناحیه 3، واحد عمرانی،  واحد ترافیک و  اداره امانی شهرداری منطقه سه، سازمان ترافیک شهرداری رشت و راهنمایی و رانندگی، طرح عملیات عمرانی نصب تابلوهای مطلقاً ممنوع و حمل با جرثقیل در بلوار شهید مدرس ابتدای میدان تره‌بار آزادی تا میدان امام حسین (ع) رشت اجرایی می‌شود.

وی، اجرای این طرح را در راستای برطرف شدن معضل ترافیک و تسریع و تسهیل در رفت و آمد وسایل نقلیه ذکر کرد.

این مسئول، تصریح کرد: یکی از برنامه‌های آینده شهرداری منطقه 3 رشت جمع‌آوری کسبه دستفروش از پیاده روی بلوار شهید مدرس است.

به گفته وی، ماموران راهنمایی و رانندگی برای انسجام بخشیدن به نظم منطقه مذکور در آن مکان مستقر می‌شوند تا از تخلفات احتمالی جلوگیری کنند.

پورناصرانی، راه‌اندازی سامانه ارسال پیام کوتاه و حذف مراجعه حضوری ارباب رجوع در شهرداری منطقه سه رشت را از جمله اقدام‌ها ذکر کرد.

وی افزود: طرح سامانه ارسال پیام کوتاه و حذف مراجعه حضوری ارباب رجوع برای تسریع و تسهیل در ارائه خدمات به شهروندان و مراجعان منطقه 3 شهرداری راه‌اندازی شده است.

شهردار منطقه 3 رشت، سیستم مدیریت شهری را نیازمند ابتکار، خلاقیت در ارائه خدمات و پاسخگویی به شهروندان دانست.

وی خاطرنشان کرد: شهرداری منطقه 3 رشت برای تسریع و بهینه‌سازی روند اخذ پروانه احداث بنا و پاسخ استعلامات از هنگام ورود به شهرداری تا لحظه دریافت از اتوماسیون اداری و امکانات نرم‌افزاری سامانه ارسال پیام کوتاه استفاده کرده و از تلف شدن بیهوده وقت جلوگیری می‌کند.

پورناصرانی، افزایش رضایتمندی، بازدهی در سرعت و کیفیت ارائه خدمات، صرفه‌جویی در زمان و برخی هزینه‌های عمومی را از اهداف طرح سامانه مذکور عنوان کرد.

وی، از اجرایی شدن شهرداری الکترونیک و طرح حذف مراجعه حضوری ارباب رجوع به‌زودی در شهرداری منطقه 3 رشت خبر داد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.