مدیرعامل منطقه آزاد تجاری - صنعتی چابهار از افزایش 80 درصدی صادرات کالا در تیرماه امسال خبر داد.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زاهدان، مصطفی ملک‌زاده اظهار داشت: میزان عملکرد تجاری این منطقه در تیرماه امسال نسبت به ماه گذشته بیش از 60 درصد افزایش داشته است.

وی ادامه داد: واردات کالا در تیرماه امسال نسبت به خردادماه از افزایش 62 درصدی و صادرات نیز در همین مدت رشد 80 درصدی را نشان می‌دهد.

این مسئول خاطرنشان کرد: در سال حماسه سیاسی و اقتصادی به همراه دیگر بخش‌های کشور، عزم خود را جزم کرده‌ایم تا با توجه به تحقق بخش سیاسی آن در 24 خردادماه 92، بتوانیم به عنوان بخشی از بدنه اقتصادی کشور، در راستای اجرای فرامین مقام معظم رهبری سهم خود را در تحقق بخش حماسه اقتصادی به نحو احسن اجرا کنیم.

مدیرعامل منطقه آزاد تجاری- صنعتی چابهار افزود: هم‌اکنون عملکرد و آمار در بخش‌های صادرات و واردات چشم‌انداز خوبی را برای آینده نوید می‌دهد، امیدواریم این روند صعودی در ماه‌های آینده با رشد چشمگیری ادامه یابد.

ملک‌زاده در پایان اضافه کرد: منطقه آزاد چابهار به لحاظ امتیازات و تسهیلات قانونی و هم‌چنین موقعیت استراتژیک مناسب، از جمله معافیت مالیاتی 20 ساله سرمایه‌گذاری، اجاره بلند مدت زمین به سرمایه‌گذاران خارجی، آزادی ورود و خروج سرمایه اتباع خارجی، اعطای مجوز تاسیس شعب بانک‌ها و بیمه‌های خارجی، آزادی واردات و صادرات شرایط مناسبی برای سرمایه‌گذاران خارجی فراهم کرده است./ع

برچسب ها: رشد ، صادرات ، منطقه ، چابهار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.