كارگردان سينما گفت: مسئولان فیلم نامه هایم را بدون ذکر دلایل آن رد می کنند.

محمدعلی طالبی کارگردان سینما در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران گفت: با توجه به اتفاقات و نابسامانی های 8 سال اخیر و پاسخگو نبودن مسئولان در خصوص رد فیلم نامه ها امیدوارم با حضور "علی جنتی" مدیری بر  سر کار آید که پاسخگو باشد و دنیا را ایدئو لوژیک نبیند. 

وی افزود: در این 8 سال شرایط کاربرای کارگردانان و عوامل دیگر بسیار سخت شده بود و امیدواریم علی جنتی طبق شعارهای فرهنگی "حسن روحانی" سر و سامانی به این اوضاع بدهد. 

طالبی عنوان کرد: برخی از کارگردانان با وجود تجربه کم در زمینه کارگردانی موفق نشدن فیلم های قبلی شان موفق به ساخت چند فیلم شده اند در حالی که من با این تجربه چندین و چند ساله ام حدود 9 فیلم نامه ام رد شده است. 

طالبی ادامه داد: این کارگردانان کم تجربه با استفاده از امکانات دولتی موفق به ساخت فیلم های خود شده اند در حالی که این امکانات باید بین کارگردان ها تقسیم شود. 

این کارگردان تصریح کرد: در صورت انتخاب و انتصاب مدیران و معاونان سینمایی دلسوز و با فرهنگ و دانش به طور قطع اوضاع سینما شبیه دوران وزارت "بهشتی" خواهد شد. 

طالبی اظهار داشت: با توجه به روحیه ضعیف هنرمندان بسیاری از آن ها به علت برخی ناملایمات در طول این سال ها خانه نشین شده اند و وزیر و مدیران جدید ابتدا باید به بازسازی روحیه این افراد بپردازند./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.