دبیر هیئت وزنه‌برداری مازندران گفت:بهداد سلیمی قوی‌ترین مرد جهان از سوی کادر فنی به اردوی ملی‌پوشان رقابت‌های وزنه‌‌برداری لهستان دعوت نشد.

محمدی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران افزود:تا برگزاری رقابت‌های جهانی وزنه‌برداری در کشور لهستان، 60 روز فرصت باقی مانده است.

وی گفت:کوروش باقری سرمربی تیم ملی برای اعزام وزنه‌برداران به لهستان، 11 ملی‌پوش را به اردو دعوت کرد که دو وزنه‌بردار از مازندران هستند.

دبیر هیئت وزنه‌برداری مازندران تصریح کرد:محمدرضا براری در دسته 105 کیلوگرم و بهادر مولایی در دسته فوق سنگین105+ کیلوگرم به عنوان دو مازندرانی در این پیکارها هستند.

محمدی با بیان اینکه قوی‌ترین مرد جهان از سوی کادر فنی تیم ملی وزنه‌برداری به این اردو دعوت نشد،اذعان داشت:باید هر چه سریع‌تر مشکلات به وجود آمده بین بهداد سلیمی و فدراسیون از سوی مسئولان ورزش کشور و استان برطرف شود تا شاهد حضور دوباره بهداد در اردوی تیم ملی باشیم.

وی از برگزاری اردوی تیم ملی وزنه‌برداری در منطقه ارس خبر داد و افزود:تیم ملی تا اعزام به رقابت‌های جهانی لهستان در چند مرحله برای آمادگی وزنه‌برداران،اردو برپا می‌کند.

محمدی با اشاره به برگزاری اردوی تیم ملی وزنه‌برداری در تهران و بجنورد گفت:یک هفته مانده تا آغاز رقابت‌های جهانی در لهستان، وزنه‌برداران به میزبانی بجنورد در خراسان شمالی اردو می‌زنند.

دبیر هیئت وزنه‌برداری مازندران در پایان افزود: امیدوارم تیم ملی در رقابت‌های جهانی لهستان با درخشش ملی‌پوشان مازندرانی در کسب مدال تیمی، موفق شود./ع

برچسب ها: قوی ترین ، جهان ، اردو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.