در ادامه رقابتهای جودو بازیهای آسیایی نوجوانان دو عضو تیم کشورمان با شکست برابر رقبای خود از دور مسابقات کنار رفتند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، جودوکاران کشورمان در روز دوم از دومین دوره بازیهای آسیایی نوجوانان کار خود را با یک پیروزی و دو شکست به کار خود پایان دادند.

مبینا عزیزی در وزن 52- کیلوگرم درو نخست به دیدار "دکرا" از یمن رفت و در کمتر از 22 ثانیه حريف خود را ضربه فنی کرد و به دور دوم راه يافت. عزیزی دور بعد به مصاف "کوزی تالانبک" از قزاقستان رفت و نتیجه را به حريفا واگذار کرد و از دور مسابقات کنار رفت.

همچنین در وزن 66- کیلوگرم پسران محمد فتحی‌پور پس از استراحت در مرحله نخست ، دور دوم به مصاف ""مین ینگ تسای" از چین تایپه رفت و نتیجه را به حريفا واگذار کرد و از دور مسابقات حذف شد.

فردا دوشنبه در روز پایانی مسابقات جودو ایمان نیک اقبال در وزن 81- کیلوگرم "نبی علی‌اف" از ترکمنستان را پیش رو دارد. وی در صورت برتری باید با "آنتونی حجار" از لبنان را پیش رو دارد. در این وزن 25 جودوکار حضور دارند که نیک اقبال با کسب پیروزی در این دو مبارزه برای صعود به جمع چهار جودوکار برتر این وزن با یکی از جودوکاران تایلند، کره‌شمالی یا عربستان پیکار کند.

در بخش بانوان هم محدثه خویشوند در وزن 63- کیلوگرم دور نخست استراحت دارد و سپس با "هورلیا" از هندوستان پیکار خواهد کرد. در این وزن 17 جودوکار حضور دارند.

رقابتهای جودو دومین دوره بازیهای آسیایی نوجوانان با حضور 130 جودوکار در نانجینگ چین جریان دارد./زر

برچسب ها: جودو ، نوجوانان ، حذف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار