دیدار صمیمانه رئیس بنیاد شهید و امور ایثار گران منطقه 10 و 11 با شهردار و جمعی از مدیران منطقه 11 برگزار و از تلاشها و خدمات شهرداری منطقه در پیگیری امور ایثارگران تقدیر به عمل آمد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در این نشست صمیمی که با حضور رئیس و معاون رفاه بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه 10 و 11 مسعود کفایتمند شهردار منطقه 11 معاون اجتماعی فرهنگی و رئیس امور ایثار گران منطقه، شهرداران نواحی 4 گانه و دبیر شورایاران محلات منطقه 11 همراه بود از حمایت های گسترده شهرداری منطقه 11 در حوزه های مختلف در جهت رفع مسائل و مشکلات خانواده های شهدا و جانبازان و ایثارگران تقدیر شد.
در این نشست شهردار منطقه 11 ضمن تاکید بر پیگیری و جدیت مسئولین منطقه و شهرداران نواحی خدمت به این عزیزان و خانواده ها و شهرداران نواحی خدمت به این عزیزان . خانواده های آنان را به عنوان یک ضرورت بر شمرد و تصریح کرد: همواره در ملاقات های مردمی دیدار صمیمانه با جانبازان و ایثارگران و خانواده های شهدا و . . . مساعدت و همکاری لازم در جهت رفع مسائل این عزیزان تا حد امکان به عمل می آید.
در این جلسه رئیس امور ایثار گران منطقه همچون برنامه ماهانه 40 دیدار با خانواده های شهدای سطح منطقه دیدار گروهی مجموعه مدیران از خانواده های شهدا در مناسبت هایی نظیر هفته دفاع مقدس و ماه مبارک رمضان و . . . ارائه و شهرداران نواحی نیز برنامه های خود را که در سطح نواحی به صورت هفتگی و ماهانه انجام می شود تصریح کردند: در پایان این نشست صمیمی با اهدای لوح تقدیر رئیس بنیاد شهید و امور ایثار گران از خدمات و تلاش های صورت گرفته شهرداری منطقه 11 تشکرو قدردانی به عمل آمد.
برچسب ها: مساعدت ، مجموعه ، شهرداران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار