مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه با اشاره به خرید بیش از 371 هزار تن گندم مازاد نیاز کشاورزان استان، گفت: از نظر خرید گندم رتبه چهارم کشور را کسب کردیم.

 به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

مظفر رحمت آبادی گفت: پیش بینی ما برای خرید گندم از کشاورزان 370 هزار تن بود که این پیش بینی محقق شده و امروز بیش از این مقدار نیز از کشاورزان استان گندم خریداری شده است.

وی میزان گندم خریداری شده در مدت مشابه سال گذشته را 157 هزار تن اعلام کرد و افزود: امسال شاهد افزایش 230 درصدی خرید گندم در استانبوده ایم.

به گفته این مسئول، کار خرید گندم از 15 اردیبهشت ماه و از مناطق گرمسیری آغاز شده و تا پایان مهر ماه نیز خرید گندم از کشاورزان متقاضی ادامه خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه، گفت:از آغاز خرید گندم، 62 مرکز خرید فعال بوده و به مرور از تعداد مراکز کم می شود.

رحمت آبادی با بیان اینکه پول خرید گندم کشاورزان تادهم مرداد ماه پرداخت شده است، تصریح کرد: در حال حاضر حدود 30 میلیارد تومان به کشاورزان بدهی داریم.

وی تغییر دولت را از جمله دلایل این تاخیر در پرداخت دانست و یادآوری کرد: تلاش می کنیم تا پایان مرداد ماه بدهی کشاورزان پرداخت شود.

به گفته این مسئول، قیمت خرید گندم برای همه کشاورزانی که از ابتدای سال گندم فروخته اند، با نرخ جدید محاسبه خواهد شد./ع


برچسب ها: کرمانشاه ، گندم ، تن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.