برنامه "خانه ما" را با محوريت خانواده در قالب نمايش و مشاوره از راديو تهران بشنويد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومي رسانه ملي؛ طي سال هاي اخير خانواده هاي ايراني با تحولات بسياري همچون تغيير الگوي رفتاري والدين، تغيير نگرش خانواده به جايگاه فرزندان و مسايل تربيتي، تاثير عميق فناوري و رسانه اي نوين بر خانواده و تغيير ساختاري نقش زن در جامعه بخصوص نقش مادري روبه رو بوده اند. لذا شبكه هاي مختلف با تهيه برنامه هاي متنوع با همين مضمون سعي در تحكيم و استحكام اين نهاد دارند. شبكه راديويي تهران نيز در برنامه "خانه ما" كه شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 تا 10:30 پخش مي شود مسائل و مشكلات خانواده ها را در قالب نمايشي و مشاوره تقديم شنوندگان مي كند .

مخاطبان برنامه خانه ما مي توانند از شنبه 26 مرداد، اين برنامه را با موضوع "بازي هاي الكترونيكي نامناسب" به نويسندگي ارغوان قنبري و يكشنبه با مضمون "كودكان پرحرف" بشنوند. "مرد فعال و زن منفعل"، ديگر موضوعي است كه در 28 مرداد، به نويسندگي فاطمه خسروپور مورد بررسي قرار مي گيرد.

ساره لشگري نويسنده برنامه روز سه شنبه با موضوع دست زدن به وسايل فرزندان، و معصومه سليمي نسب نويسنده روز چهارشنبه با موضوع لزوم مشاوره قبل از ازدواج همراه شنوندگان خواهند بود.

عليرضا باراني و متين محمدي بازيگران، و آسيه گرجي و ستاره نقدي از مهمانان اين هفته برنامه "خانه ما" هستند. برنامه "خانه ما" شنبه تا چهارشنبه، ساعت 9 تا 10:30 از راديو تهران موج اف.ام رديف 94 مگاهرتز پخش مي شود./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار