مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان گفت: در راستای انجام ثبت نام به موقع دانش‌آموزان و برنامه‌ریزی‌های ستاد ثبت نام استان، این اداره‌کل رتبه دوم کشور را به خود اختصاص داد.

به گزارش خبر نگار باشگاه خبر نگاران سنندج ، عرفانی‌نسب  گفت: امسال ثبت‌نام دانش‌آموزان کردستانی از طریق سامانه الکترونیکی ثبت‌نام با عنوان اسناد انجام شد و تاکنون 93 درصد دانش‌آموزان ثبت‌نام شده‌اند.

وی افزود: دانش‌آموزان جامانده از ثبت‌نام تا پایان مردادماه جاری فرصت دارند تا در مدارس محل اقامت خود ثبت‌نام کنندمدیرکل آموزش و پرورش کردستان بر تمهید مقدمات و ایجاد زمینه مناسب برای برگزاری امتحانات نوبت شهریور ماه نیز تاکید کرد و یادآور شد: دانش‌آموزانی که دروس تجدیدی خود را در ایام تابستان طی می‌کنند بعد از برگزاری امتحانات می‌توانند ثبت نام کنند.

عرفانی‌نسب همچنین از دیگر اقدامات مهم آموزش و پرورش در فصل تابستان را پیگیری برنامه‌های پروژه مهر، به ویژه ساماندهی نیروی انسانی و فضاهای آموزشی عنوان کرد و بر مهندسی و سازماندهی صحیح نیروی انسانی و به‌کارگیری نیروی انسانی برابر دستورالعمل وزارتی تاکید کرد.وی رعایت تراکم، صدور ابلاغ نیروی انسانی و انتخاب به موقع عوامل اجرایی مدارس را از مولفه‌های مهم سازماندهی نیروی انسانی برشمرد و از مدیران و روسای خواستار اجرای دقیق برنامه سازماندهی نیروی انسانی شد./ع

برچسب ها: تمهید ، اقدام ، سازمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.