نایب رئیس هیئت والیبال استان قم از برگزاری و مشخص شدن تیم‌های برتر مسابقات مینی والیبال قهرمانی دختران قم خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، نسرین رامین اظهار کرد: بخش بانوان هیئت والیبال استان قم سعی می‌کند با برنامه‌ریزی مناسب شرایط را برای حضور حداکثری دختران و بانوان علاقمند به والیبال در فعالیت‌های این رشته ورزشی فراهم کند.

وی ادامه داد: ورزش والیبال در بین دختران و بانوان قمی استعدادهای بسیار خوبی دارد و ما سعی می‌کنیم در تلاش برای توسعه قهرمانی این رشته سرمایه‌گذاری مناسبی روی رده‌های سنی پایه داشته باشیم و با هدف همگانی کردن این ورزش بین بانوان، امکانات و فضای مناسب ورزشی برای آن‌ها ایجاد کنیم.

نایب رئیس هیئت والیبال استان قم برگزاری رقابت‌های استانی بین دختران و بانوان والیبالیست را یکی از اولویت‌های مهم این هیئت عنوان کرد و ابراز داشت: بر همین اساس مسابقات مینی والیبال قهرمانی دختران استان قم را برگزار کردیم.

وی اضافه کرد: برگزاری رقابت‌های استانی والیبال یکی از مهم‌ترین راهکارهایی است که به هیئت والیبال کمک می‌کند استعدادهای این رشته ورزشی را شناسایی کرده و بعد از پایان مسابقات در فضای مناسب‌تر و با امکانات بیشتر زیر نظر مربیان مجرب روی آن‌ها سرمایه‌گذاری کند.

رامین افزود: تیم‌های شرکت کننده در این دوره از مسابقات لیگ مینی والیبال قهرمانی دختران استان قم بازی‌های خود را در حالی به انجام رساندند که در نهایت تیم‌های سالن امام خمینی، سالن بوستان نرگس و تیم قنوات (الف) رده‌های اول تا سوم را کسب کردند./ب

برچسب ها: قم ، معرفی ، مینی ، والیبال ، دختران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.