حاميان محمد مرسي رئيس جمهور برکنار شده مصر نيز در پشت موانع خياباني در دو اردوگاه در قاهره تحصن کردند . اين در حالي است که رهبران موقت مصر در حال گفتگو به منظور پايان دادن به اعتراضات حاميان مرسي هستند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری رویترز ؛ با وجود هشدارهاي مکرر از سوي دولت موقت مصر درباره برگزاري تظاهرات از سوي حاميان مرسي، هيچ گونه نشانه اي از سرکوب از سوي پليس مشاهده نمي شود.

اين در حالي است که رئيس دومين حزب بزرگ اسلامي مصر - النور - اعلام کرد الازهر «‌بزودي » ميزبان نشستي براي گرد هم آوردن افرادي خواهد بود که ابتکارهايي براي پايان دادن به  بحران سياسي ارائه خواهند داد.

از زمان برکناري مرسي از سوي ارتش مصر در ماه ژوئيه، دو اردوگاه اصلي اعتراضات در ميدان النهضه  و اطراف مسجد رابع العدويه در قاهره کانون نگراني هايي براي مقامات مصر بوده است.هزاران تن از حاميان مرسي  پس از برکناري او  با برگزاري تظاهرات  ،‌برکناري رئيس جمهور منتخب را محکوم و اعلام کردند تا زمان آزادي مرسي و بازگرداندن او به قدرت دست از تظاهرات نخواهند کشيد.

 پليس مصر نیز براي پراکنده کردن طرفداران و مخالفان محمد مرسي رئيس جمهور برکنار شده مصر در قاهره که با يکديگر درگير شده بودند ،‌ از گاز اشک آور استفاده کرد. 
برچسب ها: تظاهرات ، قاهره ، مصر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار