مهمترین عناوین روز گذشته این صفحه به شرح زیر میباشد .

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ؛ 
در هفته گذشته، شاهد بسته شدن داوطلبانه دو سايت ارائه‌كننده ايميل همزمان با افشاگري هايي عليه آژانس امنيت ملي آمريكا بوديم. دليل آن‌ها از اين اقدام چه بود و چه رويدادهايي در اين عرصه قابل پيش‌بيني است؟
خبرگزاري "البوابه" مصر با ارائه گزارشي جامع از فهرست صادرات ايران، تحريم هاي غربي عليه کشورمان را زير سوال برده و بي نتيجه خواند.
یکی از اولين مقامات سياسي منطقه که انتصاب عدلي منصور رئیس جمهور موقت مصر را تبريك گفت، امیر جدید قطر بود. این اقدام امير قطر دقيقا پس از فتواي ششم ژوئيه 2013 قرضاوی كه از مردم مصر خواسته بود در برابر تصميم ارتش مصر ايستادگي و به پشتیبانی خود از مرسي ادامه دهند، صورت گرفت.
بلومبرگ امروز در گزارشي به قلم اندرو مک-آسکيل نوشت: وزير دارايي هند اعلام کرد اين کشور خواستار افزايش واردات نفت از ايران است که اين مسئله حاکي از برگشت احتمالي دهلي نو از سياستي است که هند بر اساس آن تحت فشارهاي آمريکا مجبور به کاهش خريد نفت از ايران شده بود.
سخنگوي وزارت امور خارجه آمريکا روز دوشنبه اعلام کرد روسيه و آمريکا خواهان برگزاري هر چه سريعتر کنفرانس بين المللي ژنو دو درباره سوريه هستند.
شمار زيادي از افراد مسلح تروريست در عمليات ارتش سوريه در حومه شمالي لاذقيه از جمله دو تن از سرکرده‌هاي گروهک‌هاي تروريستي کشته شدند.
جان کري از همه طرف‌ها در مذاکرات صلح خاورميانه خواست به اقدام اسرائيل در اعلام شهرک سازي‌هاي جديد به طور نامطلوب واکنش نشان ندهند.
شاهدان در ساعات اوليه روز سه شنبه از وقوع انفجارهاي مهيب ناشي از اصابت چند موشک به مناطق مختلف شهر العريش مرکز استان سيناي شمالي خبر دادند.
انفجار بمب در استان دياله عراق حداقل 48 کشته و زخمي برجاي گذاشت.
انفجار بمب باعث توقف جريان نفت خام در خط لوله عراق به ترکيه متوقف شود.
اظهارات يکي از سناتورهاي جمهوريخواه آمريکا درباره تلاش اسلام گرايان براي اسپانيايي تبار جلوه دادن خود، به منظور ورود آسان به آمريکا با انتقاد رو به رو شد.
نخست وزير پاکستان روز سه‌شنبه در بحبوحه تشديد تنش‌ها با هند در منطقه کشمير، «گشوده شدن باب نوين » در روابط با دهلي نو را خواستار شد.
بان کي مون دبيرکل سازمان ملل متحد در پاکستان توسل همه جانبه به استفاده از هواپيماهاي بدون سرنشين را محکوم کرد.
رژيم صهيونيستي اسيران فلسطيني را سحرگاه فردا آزاد مي کند تا مانع از برگزاري مراسم جشن و شادي فلسطيني ها براي آزادي اين اسيران شود.
مقامات امنيتي بحرين تدابير شديدي براي مقابله با تظاهرات چهاردهم اوت جنبش تمرد در اين کشور اتخاذ کردند.
منابع خبری اعلام کردند تروریست معروف به "ابوزید الالمانی" سرکرده آلمانی القاعده در لاذقیه بدست نیروهای ارتش سوریه به هلاکت رسید .

برچسب ها: بین الملل ، عناوین ، خبر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار