با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان رضوی طی یک عملیات منسجم سر کرده باند توزیع تجهیزات دریافت از ماهواره شناسایی و دستگیر شد.

 رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: ماموران این پلیس در پی کسب  خبری مبنی بر فعالیت گسترده فردی در امر تهیه و توزیع تجهیزات دریافت از ماهواره بلافاصله موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

سرهنگ بید مشکی افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز این پلیس، با بدست آوردن اطلاعات اولیه مبنی بر این که سرکرده این باند کالاهای ممنوعه را از طریق شرکت های باربری تحت عنوان بار مجاز از تهران به مشهد انتقال می دهد.تحقیقات گسترده پلیسی خود را در جهت کشف و دستگیری اعضای باند آغاز نمودند.

کارآگاه بیدمشکی بیان داشت: پس از مدتی کار شبانه روزی پاتوق و محل دپوی آنان را شناسایی و پس از هماهنگی با مقامات قضایی موفق به کشف مقادیر زیادی تجهیزات دریافت از ماهواره و دستگير سرکرده اين شبکه انتقال شدند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: خانواده کانون توجه حملات ابزارهای مدرن تهاجم فرهنگی دشمنان بوده و آنان با تضعیف بنیاد خانواده سعی دارند به اهدافشان دست یابند و از سویی هجوم فرهنگی دشمنان آرام و خاموش آغاز شده و اصول و پایه های اعتقادی مردم را هدف قرار داده است و سعی می کنند با دقت ماهرانه تمام گروه های مختلف جامعه را هدف هجوم خود قرار دهند .

برچسب ها: تجهیزات ، ماهواره ، مشهد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار