معاون آموزش و پرورش استثنایی استان یزد از تمدید مهلت ارزیابی نوآموزان بدو ورود به دبستان تا نیمه دوم شهریور ماه در یزد خبر داد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، مصطفی پایدار امروز در یزد اظهار داشت: ارزیابی و سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان تا نیمه دوم شهریورماه تمدید شده و در مدارس تعیین شده در استان یزد اجرا می‌شود.

وی افزود: سنجش و ارزیابی دانش‌آموزان این مقطع، هم‌اکنون در بیش از 20 آموزشگاه استان یزد در حال اجراست و آزمایش‌های مختلف و تعریف شده را از نوآموزان به عمل می‌آورند.

پایدار خاطرنشان کرد: تاکنون 12 هزار و 642 دانش‌آموزان آماده ورود به دبستان در سطح استان مورد ارزیابی قرار گرفته‌اند و اقدامات لازم در مورد آنها به مرحله اجرا درآمده است.

این مسئول ادامه داد: از آنجا که بر اساس آمار موجود، هنوز تعداد زیادی از نوآموزان برای اجرای این طرح مراجعه نکرده‌اند، یادآور شد: به همین دلیل زمان اجرای طرح تمدید شده است.

معاون آموزش و پرورش استثنایی استان یزد متذکر شد: پیش‌بینی می‌شود، 8 هزار دانش‌آموز دیگر برای انجام تست‌های مختلف، به آموزشگاه‌های مجری طرح مراجعه کنند.

پایدار از والدین دانش‌‌آموزان خواست تا مراجعه برای انجام تست‌ها را به روزهای پایانی مهلت تعیین شده موکول نکنند و در اولین فرصت برای انجام تست‌ها مراجعه کنند تا مراحل ثبت‌نام دانش‌آموزان با سرعت بیشتری انجام شود./ج1

برچسب ها: یزد ، ورود ، تمدید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.