حامد حدادی، با ارزش ترین بازیکن جام ملت های بسکتبال آسیا که با بازی های جام ملت ها توجه سایت های وابسته به NBA و تیم ها را جلب کرده، فیلیپین را سخت ترین حریف مسابقات دانست.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، خبر علاقه تیم نیویورک نیکز به حامد حدادی، ملی پوش بسکتبال همزمان با حضور تیم ملی در جام ملت ها پخش شد و قبل از بازی اردن خبر رسید که نماینده تیم نیویورک نیکز برای زیر نظر گرفتن حدادی به فیلیپین سفر کرده است.

شنیده می شود  تیم نیکز در حال حاضر  با قطعی شدن حضور 14 بازیکن تنها به دنبال حدادی و لوآموندسن است اما نمایندگان نیکز در بازی های جام ملت ها برای زیر نظر گرفتن حدادی و وانگ ژلين به فیلیپین سفر کردند.



**مصدومیت در حضور نماینده
NBA

حضور اضافه حامد حدادی در دیدار مقابل اردن و در حالی که ایران با 35 امتیاز در کوارتر پایانی از حریف خود پیش بود باعث تعجب همه شد اما سایت های فیلیپین تاکید کردند که حامد به خاطر حضور نمایندگان تیم نیویورک در سالن قصد داشت تا پایان در زمین بماند و با همین کار خطر مصدومیت را به جان خرید.
 
وقتی حدادی برای یک ریباند به بالا پرید، برخوردی با بازیکن اردنی داشت که باعث مصدومیت وی شد.

به گزارش "فیل استار" کامرانی، هم تیمی حدادی نیز بعد از آن دیدار گفت که همه از حضور "گری بويسون" مامورNBA  در سالن خبر داشتند و حدادی هم تا حدودی  قصد تحت تاثیر قرار دادن وی را داشت. اما بويسون نماینده نیکز در این مورد گفت: من در حقیقت برای زیر نظر گرفتن تمام بازیکنان به فیلیپین آمدم ما یک یا حتی 2 جای خالی در تیم داریم و در آسیا چند بازیکن با استانداردهای NBA وجود دارند.



** توجه سایت های اختصاصی NBA به حدادی


در جریان جام ملت ها بیشترین توجهی که به این مسابقات از سوی سایت های آمریکایی نشان داده می شد مربوط به حضور حامد حدادی و یا غیبت ارسلان کاظمی بود.

 با اتمام مسابقات هم سایت اس. بی نیش با خبر قهرمان شدن ایران در مسابقات، به تمجید از حدادی پرداخت و بر دریافت جایزه با ارزش ترین  بازیکن جام توسط این بازیکن تاکید کرد.

به نظر می رسد حدادی که بعد از المپیک 2008 پکن مورد توجه تیم های حاضر در NBA قرار گرفته بود این بار نیز  با درخشش خود بار دیگر توجه تیم های بیشتری را در لیگ حرفه ای بسکتبال آمریکا جلب کرد.



** حدادی: فیلیپین بهترین حریفمان بود


 حامد حدادی بعد از اتمام مسابقات جام ملت ها بازی فیلیپین را سخت ترین دیدار جام ملت ها عنوان کرده و گفت: ما مقابل بهترین تیم در فیلیپین بازی کردیم آنها در ضدحملات و پرتاب های سه امتیازی عالی هستند و گاهی  نمی توانستیم جلوی بازیکنشان را بگیریم اما در نهايت توانستيم بر آنها غلبه کنيم./مح



برچسب ها: حامد ، حدادی ، با
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار