مديركل تعاون روستايي استان فارس گفت: از ابتداي فصل برداشت گندم تا كنون، شركت هاي تعاوني روستايي و تعاوني توليد اين استان بيش از ۳۰۰ هزار تن گندم از كشاورزان فارس خريداري كردند.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز فارس، حسن شيباني بیان کرد: اميدواريم با توجه به مشاركت خوب اعضاي تعاوني ها و آمادگي مراكز خريد گندم ، ميزان گندم خريداري شده از سوي تعاوني ها به ويژه در شهرستان هاي شمالي اين استان به بيش از ۳۵۰ هزار تن برسد.
مديركل تعاون روستايي استان فارس افزود: گندم توليدي استان فارس به لحاظ كيفي بسيار ارزشمند است و به همين سبب متقاضيان زيادي دارد.
شيباني ادامه داد: با توجه به كيفي بودن اين محصول در فارس و همچنين با هدف بهره مندي مردم اين استان از نان با كيفيت، با هماهنگي هاي انجام شده با استاندار، شركت غله و همچنين خدمات بازرگاني منطقه سه كشور، اين ميزان گندم خريداري شده تحويل سيلو و كارخانه هاي فارس شده است.
شيباني گفت: همچنين بخشي از اين گندم خريداري شده براي تامين بذر مورد نياز كشاورزان، در ايستگاه هاي بوجاري در حال فرآوري است.
وي ادامه داد: مزارع گندم بذري نيز از ابتداي كشت، تحت نظارت كارشناسان قرار گرفتند و گندم توليد شده در اين مزارع از مرغوب ترين گندم هاي توليدي است./ب

برچسب ها: خریداری ، گندم ، فارس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.