نماینده مردم شهرستان لردگان در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر چه وزرای پیشنهادی کابینه یازدهم میانگین سنی بالایی دارند، ولی از تجربه مدیریتی مطلوبی در کشور برخوردارند.

مجید جلیل سرقلعه اظهار داشت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی براساس ظرفیت های قانونی و نظارتی خود و مسئولیتی که نسبت به نظام جمهوری اسلامی و و رای مردم دارد، بررسی صلاحیت های وزیران پیشنهادی را از موضوع های مختلف انجام می دهند.
وی گفت: بجز تعدادی از وزیران پیشنهادی که شرایط خاصی برای کسب رأی اعتماد مجلسیان دارند، بیشتر وزرای پیشنهادی دکتر روحانی رأی اعتماد نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی را کسب می کنند.
جلیل سرقلعه، با بیان برگزاری نشست های مشترک مجلس برای بررسی رای اعتماد به وزرای پیشنهادی دولت در هفته گذشته، تصریح کرد: امید است، بتوان به دولت یازدهم برای تحقق شعارها و اهداف رئیس جمهوری کمک کرد.
نماینده مردم شهرستان لردگان در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان مردم در مجلس تصمیم دارند با دقت نظر، نکته سنجی و بدون حب و بغض گروهی و سیاسی در بررسی صلاحیت های وزرای پیشنهادی، افراد دلسوز، مدیر و مدبر و افرادی که حفظ  و صیانت از ارزش های انقلاب و ولایت پذیری را سرلوحه کار خود قرار می دهند وارد کابینه دولت شوند./ب

 

برچسب ها: وزرا ، دولت ، مدیریت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.